کد خبر: ۱۱۷۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ 27 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، یوسف نوری استاندار مازندران در نشست شورای اداری استان که با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در محل استانداری در ساری برگزار شد، بر لزوم احیای بیش از پیش موقوفات این استان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد. 

 

لزوم احیای بیش از پیش موقوفات در مازندران  

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌های فراوان در مازندران، افزود: می‌توان با اتخاد راهکار درست و اصولی و در صورت استفاده بهینه از موقوفات این استان، در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده امیدوار بود.

استاندار مازندران خواستار استفاده از اراضی وقفی برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید و اشتغال شد و گفت: با سرمایه‌گذاری در اراضی وقفی، علاوه بر احیای موقوفات، می‌توان نسبت به محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال نیز اقدام کرد.

وی از مازندران به عنوان تامین کننده اصلی گوشت مرغ تهران نام برد و افزود: این استان بالاترین تامین کننده برنج مصرفی داخل کشور بوده ولی با تنش آب و برق مواجه است و این امر مشکلات زیادی را برای تولید کنندگان و کشاورزان به همراه داشته است‌.

مقام عالی دولت در مازندران از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خواست با ورود به این بخش و ایجاد سرمایه گذاری، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و اصولی به افزایش بهره وری نیز کمک کند چراکه این آمادگی در مجموعه مدیریتی استان وجود دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار