رئیس هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی استان مازندران گفت: در راستای اهداف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور مسابقات فوتبال خیابانی در مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹ 26 June 2024

به گزارش تابناک مازندران، نوید نبیان اظهار داشت: در راستای اهداف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور مسابقات فوتبال خیابانی در مجتمع فرهنگی تربیتی کمیته امداد در شهرستان فریدونکنار برگزار شد.

 

برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی محلات ۲۰۲۰ در فریدونکنار  

وی افزود: به منظور شناسایی و ساماندهی ظرفیت‌های مردمی و بالاخص جوانان و نخبگان در حوزه ورزش، مسابقات فوتبال خیابانی مخصوص پسران در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۸ سال به ۱۴ محله استان جهت معرفی تیم اطلاع‌رسانی گردید.

رئیس هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی استان مازندران بیان داشت: از بین۱۴ محله ۲۰۲۰ استان، ۱۰محله با ۱۵ تیم جهت حضور در مسابقات اعلام نمودند.

رئیس هماهنگی موسسات خیریه و تشکل های مردمی استان مازندران گفت: برگزاری مسابقات در دو رده سنی صورت پذیرفت و ۳ تیم برتر از هر رده سنی به مسابقات استانی راه یافتند تا پس از رقابت با نمایندگان دستگاه‌های متولی (هلال احمر ، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ) به مرحله کشوری راه یابند.

خاطرنشان می‌شود: ۳تیم برتر در رده سنی ۱۲ تا ۱۵سال ،محله کتی غربی و شرقی بابل، بازیار محله آمل و چمازی و علمیه نکا و سه تیم برتر رده سنی ۱۶ تا ۱۸سال کتی غربی و شرقی بابل ، هفت تن بابل و میربازار بابلسر به مرحله بعد راه یافتند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار