کشف اموال مسروقه میلیاردی در مازندران

کد خبر: ۱۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۲ 09 March 2015
فرمانده انتظامی عباس‌آباد از انهدام باند سارقان و کشف اموال سرقتی به ارزش 5/1 میلیارد ریال از این باند خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، احسان‌الله کشاورزی اظهار داشت: از آنجایی‌ که شهرستان عباس‌آباد از شهرهای توریستی استان بوده و دارای ویلاهای بسیار زیادی برای اسکان مسافران است در فصل زمستان‌ اغلب خالی از سکنه بوده و از طرفی به علت عدم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی مالکان آن همواره مورد سو‌ءاستفاده سارقان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از این منازل ویلایی در چند منطقه توریستی، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و افسران تجسس کلانتری‌های سلمان‌شهر و کلارآباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس‌آباد با اشاره به کشف سرنخ‌هایی از وجود باند سارقان در این مناطق، از عملیات ضربتی پلیسی برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند خبر داد و افزود: ماموران با انجام تحقیقات موفق شدند محل فعالیت و نگهداری اقلام مسروقه اعضای این باند را نیز شناسایی کنند.

کشاورزی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی پلیسی موفق شدند دو متهم به سرقت از اعضای این باند به نام‌های «ایمان ـ ح» 28 ساله و «جابر ـ ر» 30 ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

این مسئول از اعتراف متهمان تاکنون به 30 فقره سرقت خبر داد و عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اقلام مسروقه شامل لوازم و تجهیزات منزل و لوازم برقی به ارزش یک‌ میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی عباس‌آباد تاکید کرد: در بررسی علل وقوع این سرقت‌ها مشخص شد اغلب مالکان این ویلاها که مورد دستبرد قرار گرفت فاقد تجهیزات ایمنی و حفاظتی بوده و سارقان به راحتی وارد این اماکن شدند.

وی در پایان اذعان داشت: تلاش برای شناسایی دیگر اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار