نایب رییس شورای اسلامی شهر بابل:
چرا نمایندگان به جای طرح مسایل کوچک شهری و ابراز پیروزی و موفقیت برای کارهای کوچک مطالبات را بصورت جدی در سطح کلان در مجلس و مسئولین تراز اول انتقال نمی دهند ؟.تا کی باید حل مشکل...
کد خبر: ۱۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶ 10 March 2015
سهم ما  از اعتبارات  دولتی ( اعم از استانی  وملی ) در بحث  شهر سازی  بسیار  ضعیف  است.
به گزارش تابناک این خبر را فرامرز ابوالحسنی اعلام و افزود : توزیع اعتبارات  بر اساس  شاخص های  درست  قانونی  و جمعیتی می بایست  توزیع  گردد که این  اتفاق  نه  در سطح کشور و نه  در سطح  استان صورت  نمی  گیرد.
وی در ادامه گفت: مدیران  استان  باید  بدلیل عدم توجه کافی به پروژه های  شهر بابل به اذهان عمومی  پاسخ  بدهند  و از نمایندگان  مجلس  انتظار جدی تر در پیگیری اعتبارات ملی و استانی  می  رود  ما در شهر بابل در پرو ژه های  شهری مثل کمربندی شرقی دوم که کارکرد بین جا ده ای  دارد  نه  کارکرد درون شهری از منابع داخلی هزینه  می  کنیم در حالی  که این پولها می بایست صرف زیبا سازی فضای  سبز،زیبا سازی –والمانهای  احداث پارکینگ شهری  هزینه گردد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر بابل ادامه داد : پل سوم محمد حسن خان که هم  کارکرد ترافیکی بین شهری دارد و هم جهت حفظ  آثار گرانبهای پل معروف  محمد حسن خان  می  باشد علی رغم  مکاتبات، مذاکرات تعهدات باید از اعتبارات میراث  فرهنگی  استفاده می کردیم  که تا به  امروز  رقمی  اختصاص  نیافت و مبلغ  اندکی از سوی   استانداری  که به  یک میلیارد  تومان هم نمی رسد به این پروژه  اختصاص یافت و  شهرداری  از منابع  داخلی  در  حال  ساخت  پل است و برای  تعریض  ادامه مسیر پل سوم و تملک جهت بهره برداری از پل حداقل  به پانزده میلیارد  تومان  اعتبار نیاز است و این  محل از پر ترددترین نقاط ورودی شهر بابل است چرا مسئولین  استانی  دقت  ندارند!!
وی تاکید کرد : حل مشکل زباله و احداث  کارخانه زباله –تهیه زمین جدید مسائل مهم شهر بابل است که نیاز به اعتبارات کلان ملی و استانی  دارد ولی در استان  هیچ کس دغدغه جدی ندارد و همه پولهایی که برای  این امر  در استان اختصاص  می یابد  یا در ساری  یا در بهشهر  و..هزینه میگردد  چرا واقعا!!! ؟مگر  بابل مشکل دفع زباله ندارد؟ صرف  گفتن  اینکه  به فکرش  هستیم  بدنبال  راه حل  هستیم مشکل  حل نمی  گردد.حل مشکل  زباله در حد  بضاعت مالی  شهرداریها نیست این موضوع  باید درحد هیئت دولت  مطرح شود .
ابوالحسنی در پایان با یاد آوری این موضوع که چطور بحث  ((ریزگردها))  در دستور کار  همه مسئولین  تراز اول مملکت  قرار گرفت؟ گفت متاسفانه آلودگی  دریای  مازندران  توسط شیرابه ها ، قطع جنگل ها جهت دفن زباله ، جاری شدن  شیرابه  به رودخانه ها ،.... موضوع  محیط  زیست  کشور  قرار نگرفت؟چرا خانم ابتکار  حساسیتی  نشان نمیدهد؟چرا نمایندگان به جای طرح مسایل کوچک شهری  و ابراز  پیروزی و موفقیت  برای  کارهای  کوچک  مطالبات  را بصورت جدی در سطح  کلان در مجلس و مسئولین تراز اول  انتقال نمی دهند ؟.تا کی  باید  حل مشکل  ترافیک  شهری  را شهروندان تحمل نمایند و امسال علیرغم  وعده های  داده شده  کنار گذر جنوبی بابل به بهره برداری  نرسد ؟آنهائیکه همه مسئولیت ها  مشکلات  شهری  را متوجه  شورا و شهرداری می  دانند  و موفقیت ها  را  از آن خود بگویند  کدام شهر  توانست  با درآمد  شهری پارکینگ طبقاتی،مترو و بزند ؟ مگر چقدر می شود به مردم  در اخذ عوارض محلی فشار آورد؟.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار