مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تجلیل پنج نمونه ملی بخش کشاورزی چهاردهم دی‌ماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶ 03 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،مجید بهادری اظهار کرد: امسال 831 کشاورز در سی‌امین دوره انتخاب نمونه‌های ملی کشاورزی شرکت کردند که 81 نفر در رشته‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، آب و خاک، آبخیزداری، امور اراضی، بازرگانی و ترویج به عنوان نمونه ملی انتخاب شدند.

وی افزود: تولید محصول سالم، افزایش بهره‌وری آب و خاک، استفاده از روش‌های مدیریت تغذیه، حفاظت از خاک، اجرای روش‌های نوین آبیاری و استفاده از بذر و نهال اصلاح شده تولید داخل از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب کشاورز نمونه ملی بوده است.

مدیر هماهنگی و ترویج سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه پنج نفر از نمونه‌های ملی مربوط به مازندران است،گفت: یک نفر از شرکت صنایع تبدیلی، تکمیلی و زراعی پردیس شهرستان جویبار، دو نفر تولید‌کننده ادوات کشاورزی شهرستان جویبار، یک برنج‌کار از شهرستان بهشهر و یک نفر از کارخانه خوراک دام و طیور شهرستان گلوگاه به عنوان نمونه‌های ملی انتخاب شدند.

بهادری با اشاره به اینکه 50 تولیدکننده نیز به عنوان نمونه‌های استانی در دهه‌فجر امسال تجلیل می‌شوند،تصریح کرد: مراسم تجلیل از نمونه‌های ملی چهاردهم دی‌ماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی و مقامات عالی کشور در تهران برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار