فرماندار بهشهر
فرماندار بهشهر از حضور بیش از ۱۰ هزار رأی اولی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد و گفت: همه امکانات برای برگزاری انتخابات در این حوزه فراهم است.
کد خبر: ۱۸۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵ 22 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید خالق سجادی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ازنظر یارانه، تجهیزات، امکانات و نیروهای انتظامی در آماده‌باش کامل هستیم و مشکلی در هیچ‌یک از حوزه‌های انتخابیه وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در ستادهای انتخاباتی یادآور شد: باید شور انتخاباتی را در جامعه بر اساس رعایت مسائل قانونی رعایت کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه همه مسائل در حوزه انتخابیه ماتحت کنترل است، ادامه داد: بازدیدهای مختلف از ستادهای نامزدها در شهرهای مختلف انحام شده و مشکل امنیتی و نظارتی، پشتیبانی، امکانات و ... وجود ندارد.

فرماندار بهشهر بابیان اینکه همه ما باید با رعایت قانون و حرکت در مسیر قانونی شرایط حضور حداکثری مردم را در این انتخابات فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در طول مدت تبلیغات تاکنون هیچ نوع تخلفی در حوزه انتخابیه ما گزارش نشده است.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت حوزه انتخاباتی بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: در حال حاضر و بر اساس اعلام ثبت‌احوال ۳۱۹ هزار نفر جمعیت این حوزه انتخابیه وجود دارد که از این تعداد ۲۲۵ هزار نفر واجد شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رأی هستند.

سجادی افزود: بر اساس جمعیت رأی‌دهنده در این حوزه انتخابیه، تعداد ۲۹۳ شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه پیش‌بینی‌شده که از این تعداد ۲۲۶ شعبه ثابت و شش شعبه سیار است.

وی در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی توسط نامزدهای انتخاباتی، طرفداران و هواداران گفت: بایدبراساس قانون ودرچارچوب قانون عمل کنیم و مراقبت باشیم که در این آر رعایت مسائل اخلاقی و شعایر اسلامی دینی و اسلامی غفلت نشود و در ایام فاطمیه هم جایگاه این بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س) حفظ شود و بر اساس مر قانون حرکت کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار