فرماندار محمودآباد

مردم با حضور حداکثری در انتخابات پای آرمان های انقلاب می ایستند

فرماندار محمودآباد با تأکید بر حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: بدون شک مردم همچون گذشته پای اهداف انقلاب و حفظ ارزش های نظام تا آخرین قطره خون خود می ایستند.
کد خبر: ۱۸۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳ 24 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، یحیی یوسف پور در همایش بازرسان ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد گفت: انتخابات راهکار برقراری دموکراسی امروز در دنیا است و باید در جهت افزایش مشارکت مردمی حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ آرای مردم بسیارمهم است، افزود: بازرسان باید بدون هرگونه جانبداری سیاسی در راستای صیانت از انتخابات و آرای مردم تلاش کنند.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: جلوگیری از تخلفات احتمالی، نظارت بر حسن اجرای قانون و رسیدگی به گزارش های مردمی از دیگر وظایف بازرسان انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

یوسف پور با تأکید بر عدم جانبداری مسئولان برگزارکننده انتخابات در شهرستان اظهار کرد: دست اندرکاران و به ویژه بازرسان نباید له یا علیه افراد و کاندیداها اظهارنظری داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای ما مهم این است که همه فرآیند انتخابات به صورت قانونی برگزار شود، بیان داشت: همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند و ما به عنوان امانتدار آرای مردم باید بستر و زمینه برگزاری انتخاباتی آزاد، سالم و با مشارکت حداکثری مردم را فراهم نماییم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان محمودآباد در پایان ابراز داشت: هدف ستاد انتخابات فراهم کردن زمینه حضور آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است و بدون شک مردم همچون گذشته پای اهداف انقلاب و حفظ ارزش های نظام تا آخرین قطره خون خود می ایستند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار