معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از برگزاری انتخاباتی سالم در امنیت کامل در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 29 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، "حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبرزاده" افزود: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری با هوشیاری کارکنان انتظامی استان در فضای امنیتی کامل برگزار شد.

معاون اجتماعی استان در ادامه ضمن تقدیر از حضور سبز مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان مازندران در این دوره از انتخابات و خلق حماسه ای دیگر ، حضور پرشور مردم در انتخابات را برگ زرینی دیگر بر افتخارات مردم استان دانست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز برخی تخلفات از جمله خرید و فروش آرا در شعبات اخذ رای، تاکید کرد: تعدادی از افراد به علت مظنونیت به خرید و فروش آرا دستگیر که به مرجع قضایی معرفی شدند.

اکبرزاده ادامه داد: همکاری خوبی بین دستگاه های مختلف اجرایی استان، سپاه کربلای استان،دستگاه های نظارتی و امنیتی و ستاد انتخابات استانداری و فرمانداری های شهرستان ها با پلیس در برقراری نظم و امنیت انتخابات وجود داشت، که جا دارد از این تعامل و همکاری قدردانی کرد.

وی همچنین از حضور فعال و گسترده همه کارکنان انتظامی استان در شعبات اخذ رای و پوشش امنیتی و انتظامی کامل انتخابات و برقراری نظم وامنیت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار