کد خبر: ۲۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 10 April 2015
مسئول بسیج کارگری مازندران به فعالیت این قشر بسیج در بیش از 100 واحد تولیدی استان اشاره کرد و گفت: این سازمان آمادگی راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج در دیگر واحدهای تولیدی مازندران را دارد.

سید رضا میرجمالی در گفت‌وگو با  فارس ؛ درباره اقدامات انجام‌شده بسیج کارگری مازندران برای توسعه اشتغال در استان و نیز اجرای طرح اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: در واحدهای تولیدی که پایگاه بسیج کارگری در آن فعالیت می‌کنند، کارگران بسیجی تلاش دارند نیازمندی‌های واحد تولیدی را با استفاده از توان و تجربه خویش تأمین کنند.

وی افزود: واحد تولید چوب و کاغذ مازندران و نیروگاه برق نکا از واحدهایی است که پایگاه بسیج کارگری فعالی دارد، در بسیاری از مواقع زمانی که قطعات این واحدها دچار مشکل می‌شود، کارگران بسیجی با استفاده از توان و تجربه نسبت به رفع نیازمندی‌ها اقدام می‌کنند.

مسئول بسیج کارگری مازندران در ادامه به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و یادآور شد: با شروع جنگ تحمیلی با توجه به اینکه کشور، ارتش منسجمی نداشت، تشکیل بسیج 20 میلیونی به تدبیر امام خمینی (ره) مشکل تأمین نیرو در مناطق جنگی را رفع کرد.

میرجمالی با بیان اینکه در دوران جنگ نیز بسیج به‎عنوان نیروی کارآمد وارد میدان شد و جایگاه واقعی خود را در این دوران به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: بسیج در دوران بعد از جنگ نیز برای رفع مشکلات در کشور وارد عرصه شد و در مسئولیت‌هایی که می‌پذیرفت، به‌خوبی عمل کرد و در حال حاضر به‌عنوان نیروی منسجم و دارای تشکیلات مناسب، مشغول خدمت است.

مسئول بسیج کارگری مازندران با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار بسیج در حوزه کارگری، بیان کرد: تشکیل بسیج کارگری با هدف انسجام در بین نیروهای انقلابی، در واحدهای تولیدی بخش خصوصی و دولتی بود که این انسجام ضمن تقویت بنیه نظام، به کمک فعالیت‌های اقتصادی کشور آمد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده بسیج کارگری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: تأمین نیازمندی‌های واحدهای تولیدی در زمان تحریم، از اتفاقات خوبی بود که بسیج کارگری توانست در این حوزه تأثیرگذار باشد و عرصه را برای فعالیت بیشتر دشمن، تنگ کند.

میرجمالی تصریح کرد: قشر بسیج آمادگی دارد تا با قرار گرفتن در کنار مدیران، برای رفع نیازمندی‌های کشور تلاش کند و بر این باور است که با اتکا به نیرو و توان داخلی می‌تواند به چشم‌اندازی که برای توسعه نظام پیش‌بینی شده، کمک کند.

این مسئول در پایان به فعالیت بسیج کارگری در بیش از 100 واحد تولیدی در استان اشاره کرد و گفت: این سازمان آمادگی راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج در دیگر واحدهای تولیدی مازندران را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار