مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه نسل جدید رفاه در رامسر افتتاح می‌شود

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: فروشگاه نسل جدید رفاه با توجه به توانمندسازی متخصصان ایرانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 04 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، فرشید گلزاده در نشست خبری عضو هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت‌های زنجیره‌ای رفاه با اصحاب رسانه شهرستان ضمن تبریک عید مبعث از افتتاح بزرگ فروشگاه زنجیره‌ای رفاه همزمان با مبعث پیامبر(ص) خبر داد و اظهار کرد: امروز با افتخار می‌توان بیان کرد که اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی با افتتاح نسل جدید فروشگاه‌های آرامش عملی شد.

وی افزود: این فروشگاه براساس توانمندی داخلی با توجه به توانمندسازی متخصصان ایرانی برای ارائه خدمات بهتر، متنوع‌تر، رضایت‌مندی مردم و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه برپا شده است.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در زمینه فضای فروشگاه بیان کرد: این فروشگاه با متراژ 2 هزار متر و تعداد 100 پرسنل از شهروندان رامسر و اطراف راه‌اندازی شده که تنوع محصول با هدف تأمین مواد غذایی تازه که از صنایع داخلی و اطراف فراهم شده تا مردم بتوانند از محصولات محلی سالم، باکیفیت و مناسب البته با نظارت بالا بر کیفیت محصولات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه فروشگاه رامسر نخستین فروشگاه نسل جدید در دو استان گیلان و مازندران است، به وجود 220 فروشگاه در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: 3 هزار و 500 نفر در این فروشگاه‌ها همکاری می‌کنند که فروشگاه رامسر نهمین فروشگاه در استان مازندران است.

گلزاده با تشریح برنامه‌های آینده این فروشگاه گفت: تا پایان سال 95 دو فروشگاه نسل جدید دیگر در مازندران افتتاح می‌شود و اقداماتی برای توسعه ارتباط بین‌الملل، توسعه استانداردهای صنعت خرده‌فروشی، توسعه مسؤولیت‌های اجتماعی در قالب محیط زیست و ... انجام می‌شود.

وی بیان کرد: 10 فروشگاه نسل جدید در سال گذشته افتتاح شد که شاهد 40 فروشگاه نیز در سال جدید هستیم که چهار فروشگاه نسل جدید در مازندران و گیلان هستند که دو مورد بازسازی و دو فروشگاه نیز احداث می‌شوند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه از وجود شرایط و آمادگی برای ایجاد مشارکت و سرمایه‌گذاری با مجموعه برج‌های تجاری و مالکین مکان‌های مناسب برای احداث فروشگاه نیز خبر داد.

وی درباره شرایط پسابرجام اضافه کرد: فضای پسابرجام زمینه ارتباط با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی را فراهم کرد که ما نیز برنامه‌هایی برای مشارکت با سرمایه‌گذاران داریم، چراکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از دانش بین‌المللی استفاده کنیم نه اینکه صرف مصرف‎کننده باشیم، بلکه باید تعامل داشته تا تکنولوژی را وارد کشور کنیم و امیدواریم در سال جاری در بخش صنعت خرده‌فروشی با سرمایه‌گذاران خارجی همکاری داشته باشیم.

گلزاده درباره فروشگاه‌های نسل جدید و تفاوت آن با دیگر فروشگاه‌ها، تصریح کرد: فروشگاه‌های نسل جدید از نوآوری و زیرساخت‌های جدید برخوردارند و پرسنل آن دوره‌های آی‌تی و دوره‌های آموزش نیروی انسانی را گذرانده‌اند.

وی با اشاره به رفاه کارت اعتباری که امکان خرید اعتباری را برای مردم فراهم می‌کند، یادآور شد: سازمان‌های مختلف نیز می‌توانند از این کارت استفاده کنند و از تخفیف ویژه‌ای برخوردار شوند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در پایان گفت: هدف ما این است که رامسر به‌عنوان ویترین فروشگاه‌های رفاه ایران باشد و تلاش داریم تا سال 1404 به محور خرده‌فروشی ایران تبدیل شویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار