فرمانده انتظامی مازندران:

برخی دستگاه‌ها در مسأله عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل نمی‌کنند

برخی دستگاه‌ها در مسأله عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل نمی‌کنند فرمانده انتظامی مازندران به موضوع عفاف و حجاب و مسؤولیت دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اشاره کرد و گفت: بخشی از موارد وظیفه انتظامی است و تا حدودی انجام می‎شود ولی برخی از دستگاه‌ها به وظیفه خودشان عمل نمی‎کنند.
کد خبر: ۳۰۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 01 October 2016
فارس ، سید محمود میرفیضی ظهر امروز در همایش طلایه‌داران امر به معروف پلیس و همیاران محرم مازندران، اظهار کرد: اهداف بلندی در حوزه نهضت عاشورایی نهفته است، در فرهنگ عاشورایی به ما تاکید شد که باید انحرافات را از جامعه اسلامی دور کنیم.
 
وی با اشاره به رشد شبکه‌های اجتماعی در جهان، تصریح کرد: از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی برای تبلیغ مناسب دین باید استفاده کرد.
 
فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: در عزاداری‎ها باید با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی بر تعداد طرفداران فرهنگ تشیع بیافزاییم و این تنها با معرفی فرهنگ اسلام راستین امکان‌پذیر است، با این اقدام نیرنگ و اهداف دشمن را دور می‏‌کنیم.
 
وی با اعلام اینکه باید گسترش فرهنگ خودکنترلی در جامعه نهادینه شود، افزود: قانون‎گرایی باید در همه ابعاد در جامعه رعایت شود.
 
میرفیضی با اشاره به تلاش‌های دشمن در فتنه 88 گفت: این فتنه با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی به خوبی کنترل شد، فرهنگ عاشورا فتنه 88 را کنترل کرد.
 
وی با اعلام اینکه در ماه محرم میزان آسیب‌‎‌های اجتماعی کاهش می‎یابد، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که عاشورا آثار بسیار مناسبی دارد که با ترویج گسترده آن می‎توان آسیب‌های اجتماعی را در همه ماه‌های سال کاهش داد.
 
فرمانده انتظامی مازندران به موضوع عفاف و حجاب و مسؤولیت دستگاه‌های اجرایی در این زمینه، گفت: 26 دستگاه دولتی در زمینه عفاف و حجاب مسؤوولیت دارند، 300 مصوبه در این ارتباط داریم، 75 درصد مصوبات عفاف و حجاب ایجابی و تنها 25 درصد سلبی است، بخشی که وظیفه انتظامی است تا حدودی انجام می‎شود ولی برخی از دستگاه‌ها به وظیفه خودشان عمل نمی‎کنند ولی انتظار دارند که برخورد سلبی انجام شود.
 
وی اضافه کرد: موضوعات و مسائل اجتماعی و فرهنگی نباید با با موضوعات سلبی حل شود، نیروی انتظامی  معتقد است که بحث رعایت عفاف و حجاب از طریق خود مردم و نیز دستگاه‌های مرتبط حل شود.
 
میرفیضی در پایان با اعلام اینکه در حوزه اعمال خرافی مسائل خاصی در استان وجود ندارد، گفت: مبلغان و مداحان به عنوان افراد دارای نفوذ در این حوزه وظیفه بسیار سنگینی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار