امام جمعه ساری:
امام جمعه ساری با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی نمی‌کنیم و به دولت با اهرم و باید و نباید کنایه نمی‌زنیم، گفت: مسائل و مشکلات را به عنوان دلسوز مطرح می‌کنیم.
کد خبر: ۳۱۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 14 October 2016
 فارس ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان اظهار کرد: بیکاری و تحصیلات جوانان، مشکل ترافیک، آلودگی هوا از مسائل مهمی است که مسؤولان هم در سخنرانی‌های خود به آن می‌پردازند و طرح می‌دهند.
 
امام جمعه ساری با بیان اینکه مسؤولان به علل و ریشه‌های این مشکلات بیشتر توجه کنند، افزود: همه باید با هم‌آوایی بیشتر آستین بالا زده با اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل که رهبری فرمودند مسائل را حل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه سیاه‌نمایی نمی‌کنیم و به دولت با اهرم و باید و نباید کنایه نمی‌زنیم، خاطر نشان کرد: با گفتن عملی صورت نمی‌گیرد، ما به عنوان دلسوز این مسائل را مطرح می‌کنیم البته دولت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را جدی گرفته است و به بعضی جامعه عمل پوشانده است.
 
طبرسی به برخی از مشکلات اقتصادی کشور و چالش‌های که مردم با آن مواجه هستند اشاره کرد و افزود: دولت موظف است معاش مردم را تأمین کند که نیازمندی‌های کشور مرغ، گوشت و برنج است.
 
وی با بیان اینکه مسؤولان و مردم به همدیگر کمک کنند تا جلوی طلاق و بیکاری گرفته شود، تصریح کرد: رأس عمل صالح تقوا است و تقوای فردی، خانوادگی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ما را به راه آورده و غنی می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در کشور نیروی انسانی آموزش‌دیده به اندازه کافی وجود دارد، گفت: مشکل کشور بی‎تقوایی است، اگر تقوا باشد مدیران لایق می‌آیند و مدیریت جهادی در کشور سبب رفع مشکلات می‎شود.
 
این مسؤول با تسلیت و تعزیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و تشکر از مردم در منظم برگزار کردن عزاداری سالار شهیدان، اظهار کرد: براساس گزارش‌های رسیده وضعیت حجاب و عفاف در مراسم‌های عزاداری خوب بوده است.
 
طبرسی با بیان اینکه واقعه کربلا از خون،شمشیر و لسان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در کربلا شمشیر و خون با حسین (ع) و یارانش، روشنگری و افشاگری و خنثی کردن توطئه بنی‌امیه با زینب (س) بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه زینب (س) در نهضت و قیام امام حسین (ع) شریک است، تصریح کرد: مهم‌ترین محتوای عاشورا تولی و تبری است و اینکه دشمن را بشناسیم و در برابر آن منفعل باشیم.
 
امام جمعه ساری با اعلام اینکه خداوند پیامبران را برای اداره و بلاد فرستاد و بدون سیاست هم نمی‌شود اداره کرد، تأکید کرد: خطبه زینب (س) تولی و تبری است، از برخی متدینین تعجب می‎کنم که وقتی سیاست در بالای منبر گفته می‌شود ناراحت می‌شوند.
 
این مسؤول با تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی، اطلاعات، سپاه و بسیج، افزود: صهیونیست‌ها و داعشیان نقشه کشیدند تا انفجاری را در کشور رخ دهند تا در رسانه‌های خود معرکه بگیرند اما سربازان گمنام که چشم بیدار نظام‌ هستند هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند.
 
طبرسی در پایان با اشاره به برگزاری سرشماری نفوس مسکن، گفت: همه مردم و مسؤولان کمک کنند تا این امر انجام شده و از سرشماری نفوس و مسکن که برای کشور سرنوشت‌ساز است، غفلت نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار