تدارک اسکان سه هزار زائر اربعین حسینی در مازندران

مسئول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران گفت: ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران تاکنون برنامه خود را برای اسکان سه هزار نفر از زائران اربعین در شهر کربلای معلی تدارک دیده است.
کد خبر: ۳۱۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 15 October 2016
محمد حسین طبرستانی مسئول ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران در جلسه ستاد اربعین راهیان کربلا مازندران با اشاره به حضور 2 و نیم میلیونی مردم ایران در مراسم اربعین، اظهار داشت: امروز با توجه به تلاش های دشمنان به ویژه استکبار علیه ارزشهای اسلامی، باید تمام توجه ما برای تقویت جبهه مقاومت اسلامی باشد زیرا پیام بزرگ قیام عاشورا مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، استکبار و جبهه نفاق است.
 
وی با بیان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته از سوی این ستاد برای اربعین امسال، گفت: ستاد اربعین حسینی راهیان کربلای مازندران تاکنون برنامه خود را برای اسکان سه هزار نفر از زائران اربعین در شهر کربلای معلی تدارک دیده است.  
 
به گفته وی سال گذشته بیش از 31 هزار نفر از مردم مازندران در مراسم اربعین حسینی شرکت کردند.
 
طبرستانی به ایجاد موکب پذیرایی از زائران در ایام اربعین اشاره و افزود: سال گذشته مجوز برپایی دو موکب فاطمه الزهرا و شباب علویون برای این ستاد از سوی مقامات عراقی صادر شده است و امسال نیز موکب فاطمه الزهرا در شهر کربلا جهت پذیرایی از زوار اربعین حسینی برپا می شود.
 
وی با بیان این مطلب که ستاد اربعین راهیان کربلای مازندران یک ستاد کاملا مردمی است؛ بیان داشت: برای دومین سال، درمانگاه امام سجاد(ع) با حضور پزشکان حاذق مازندرانی در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی برای خدمات رسانی به زائران حسینی راه اندازی می شود./دفاع پرس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار