فرماندار چالوس گفت: 21 پروژه در شهرستان در این ایام با اعتبار 98 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده کلنگ‌زنی یک پروژه با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 31 January 2017
 چالوس ما، محمدناصر زندی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت دهه مبارک فجر ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: رفتار دیکتاتوری رژیم بر علیه مردم با حمایت استکبار جهانی پایه‌های سلطنت را به لرزه انداخت.
 
وی ادامه داد: 2500 سال پادشاهان بر مردم حاکم بودند و مردم هیچ نقشی در سرنوشت خود نداشتند و باید به اجبار این حاکمیت را می‌پذیرفتند.
 
فرماندار چالوس شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تصریح کرد: مردم با توجه به فرهنگ ایرانی-اسلامی در برابر سلطنت ایستادند، زیرا احساس می‌کردند حق اعمال نظر ندارند.
 
این مسئول افزود: در مقاطع مختلف در طول تاریخ مردم اعتراضاتی را به حاکمان همواره داشتند، اما نبود رهبری که مورد قبول همه باشد باعث شد به سرانجام نرسد.
 
زندی خاطرنشان کرد: هزینه زیادی برای این انقلاب شد و باید آرمان‌های این انقلاب را بیش از پیش بزرگ داشته شود و فضای آرامش و آزادی به وجود امده در کشور را قدر بدانیم.
 
وی تأکید کرد: امروز هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی مستقل نیست و بر روی پای خود ایستاده است، مهم‌ترین پایه این حکومت مردم هستند و همیشه در مواقع مورد نیاز حضور دارند.
 
فرماندار چالوس به برنامه‌های شهرستان در گرامیداشت ایام دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب همزمان با ورود امام راحل در همه مدارس شهرستان و رژه موتورسواران آغاز می‌شود.
 
این مسئول به پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در این ایام اشاره کرد و گفت: 21 پروژه در شهرستان در این ایام با اعتبار 98 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده کلنگ‌زنی یک پروژه با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال انجام می‌شود.
 
زندی در پایان گفت: پروژه‌های زیادی کلنگ‌زنی شده است و باید به اتمام برسد، برنامه دولت بر تکمیل این پروژه‌ها است و به همین دلیل برنامه جدیدی را آغاز نمی‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار