دستگیری ۳۸۰ نفر در طرح ظفر ۳ قائمشهر

فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح ظفر ۳ در قائم‌شهر و دستگیری ۳۸۰ نفر و کشف اموال مکشوفه به ارزش ریالی یک میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 14 February 2017
 به گزارش تابناک مازندران، سردار محمود میرفیضی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه ارتقای امنیت اجتماعی، طرح ظفر ۳، اظهار داشت: سلسه طرحهایی که در  راستای ارتقای امنیت اجتماعی، تحت عنوان ظفر برگزار می‌شود، اهدافی از قبیل برخورد با آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی نقاط حاشیه نشین، مبارزه با اراذل و اوباش، مبارزه با موادمخدر و کالای قاچاق، سرقت، جمع آوری معتادان ولگرد و خرده فروشان موادمخدر و ساماندهی ترافیک عمومی را دنبال می‌کند.
 
وی در خصوص اجرای طرح طفر ۳ در قائم‌شهر، عنوان کرد: با پیش بینی‌های لازم و هماهنگی با دستگاه قضایی و سیاسی قائم‌شهر، با استفاده از ظرفیت‌های پلیس استان، توانستیم ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و  ۵۲ قبضه سلاح کشف و ۶۴ دستگاه انواع وسائط نقلیه ضبط کنیم و همچنین ۳۸۰ نفر در این رابطه دستگیر کنیم که ۱۷ نفر از سارقین سابقه‌دار و ۱۴ نفر از اراذل اوباش بوده‌اند.
 
میرفیضی با بیان اینکه اجرای این طرح توانسته به ۹۰ درصد از اطلاعات ازپیش تعیین شده خود برسد، گفت: همکاری بسیار خوبی فیمابین دستگاههای قضایی و سیاسی شهرستان قائم‌شهر با پلیس وجود دارد و در اجرای این طرح هم توانستیم طبق نظرسنجی‌ها، به رضایتمندی مردم، دست یابیم.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس خود را خادم مؤمن‌ترین مردم دنیا می‌داند، گفت: مردم بدانند فرزندانشان در نیروی انتظامی از همه چیز خود می‌گذرند تا آنان احساس امنیت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار