معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به محدودیت‌های مالی اتفاقات خوبی در استان رخ داد اما عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است.
کد خبر: ۴۴۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 15 June 2017
بلاغ، علی نبیان در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بابلسر در بخشداری بهنمیر با بیان اینکه مردم در 29 اردیبهشت وظیفه خود را انجام دادند و این وظیفه ماست تا مردم لذت و حلاوت خدمات صادقانه را حس کنند، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی، اتفاقات خوبی در استان رخ داد اما عقب‌ماندگی‌های مازندران بسیار زیاد است.
 
وی افزود: در چهار سال گذشته یک هزار و 500 کیلومتر راه‌های روستایی در استان بهره‌برداری شد که  شهرستان بابلسر از بیشترین راه روستایی در سطح استان بهره‌مند شد.
 
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت مبل، نیشکر و توت فرنگی بهنمیر، خواستار ایجاد مرکز صنفی در این بخش شد و خاطرنشان کرد: از مزیت نسبی که در بهنمیر وجود دارد برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال در سالی که مزین به تولید و اشتغال است، استفاده شود.
 
این مسؤول با بیان اینکه رونق اقتصادی در هر منطقه‌ای موجب منفعت در کشور می‌شود، ادامه داد: کارهایی که انجام می‌دهیم هیچ‌گاه از ذهن مردم فراموش نمی‌شود، باید اتفاقی زیبا در بهنمیر بیافتد تا مردم بهره‌مند شوند.
 
نبیان در پایان گفت: باید با همدلی، سرعت، عمل و دقت بتوانیم معضلات و مشکلات شهرستان را حل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار