فعالیت پارلمان مشورتی بانوان تایباد روز پنجشنبه طی مراسمی در این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۴۹۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 07 September 2017
به گزارش تابناک : فرماندار تایباد در این مراسم توانمندسازی و فراهم کردن فرصتهای مناسب برای حضور زنان در عرصه های مختلف را از مهمترین برنامه های پیش روی دولت ذکر و بیان کرد: امیدواریم با مجموعه برنامه هایی که در دستور کار پارلمان زنان قرار گرفته بتوان به اهداف جامعه بانشاط اجتماعی و اخلاقی رسید.
حسین شرافتی راد افزود: همه جامعه باید با وحدت، همدلی و همراهی برای رفع موانع توسعه اقتصادی کشور تلاش کنیم و زنان نیز به عنوان عوامل تولیدکننده به ویژه در صنایع خرد و تبدیلی می توانند تاثیرگذار بوده و نقش مهمی داشته باشند.
وی ادامه داد: اقدامات خوبی برای جلب اعتماد عمومی و تقویت سرمایه های اجتماعی در حوزه بانوان صورت گرفته است. اعتماد دولت به صلاحیت و توانمندسازی بانوان و اعتماد زنان به برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید به درستی تعریف شده و با توجه به نقش و جایگاه بانوان در عرصه های مختلف در سطح کشور این قشر می توانند نقش کلیدی و بسزایی در حوزه های مختلف تصمیم گیری داشته باشند.
همچنین در این مراسم انتخابات پارلمان زنان تایباد برگزار و از بین 13 نامزد هفت نفر به عنوان اعضای هیات رئیسه این نهاد انتخاب شدند.
شهرستان 117 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
 
 
 
 
 
 
منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار