از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران
در طی سالیان متمادی اگرچه زندگی به توان ۲ همپای غم و شادی سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست بوده است اما سالهاست بیماران نیازمند مبتلا به سرطان، خانواده زندگی به توان ۲ را شریک تمامی مشکلات خود می دانند.
کد خبر: ۵۱۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 01 November 2017
به گزارش تابناک مازندران، بیست و هشتمین بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه مازندران آغاز به کار کرد
 آغاز به کار بازارچه خیریه دانشجویی دانشگاه مازندران
 
 به گزارش خبرنگار ما ، به همت کانون زندگی به توان دو معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بیست و هشتمین بازارچه خیریه دانشجویی از صبح روز شنبه به مدت یک هفته در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران در حال برگزاری است.
 
 شایان حسین زاده دبیر کانون زندگی به توان۲ در خصوص اهداف تاسیس و فعالیت کانون گفت: کانون خیریه زندگی به توان۲ در زمستان سال ۱۳۸۲ و با هدف تسکین آلام بشری فارغ از رنگ، نژاد، جنس و مذهب، تاسیس گردید. در طی سالیان متمادی اگرچه زندگی به توان ۲ همپای غم و شادی سالمندان، معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست بوده است اما سالهاست بیماران نیازمند مبتلا به سرطان، خانواده زندگی به توان ۲ را شریک تمامی مشکلات خود می دانند.  
 
      دبیر کانون زندگی به توان۲ادامه داد: این خیریه تامین دارو، هزینه های پزشکی، ادوات بهداشتی، خدمات رایگان درمانی و تامین هزینه های معیشتی را بر خود لازم دانسته و بی وقفه در طول دوره درمان و پس از آن بیماران نیازمند تحت پوشش، تحت حمایت های مادی و معنوی این خیریه قرار دارند.  
 
       حسین زاده در پایان خاطرنشان کرد: زندگی به توان ۲ این پویایی و استمرار را مدیون اعضای  این خیریه است که بدون هیچ چشمداشتی وقت و هزینه خود را وقف بهبود زندگی بیماران مبتلا به سرطان کرده اند.  
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار