مسوول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشتی و سلامت قنادی های استان از هفته اول تا پایان ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: 23 اکیپ از بازرسان این معاونت در این خصوص فعالیت می کنند .
کد خبر: ۵۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 23 June 2015
به گزارش تابناک، رستم مژده مسوول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد : برای اجرای طرح نظارت و کنترل بهداشت و سلامت قنادی های مازندران، 46 بازرس کنترل و نظارت بهداشت محیط از قنادی ها بعنوان مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه (شیرینی ویژه ماه رمضان) بازدید می کنند .



مسوول بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : این افراد در قالب نیروهای ستادی و سیار ، بررسی و بازرسی بهداشت این اماکن را در مدت اجرای طرح نظارت و کنترل سلامت قنادی های مازندران را برعهده دارند .



وی افزود: کنترل بهداشت فردی و عمومی آشپزان ، نظارت بر چگونگی پخت زولبیا و بامیه در قنادی ها از جمله وظایف تیم بازرسی این طرح به شمار می رود .



مژده همچنین از شهروندان خواست تخلفات بهداشتی قنادی را با شماره تلفن 33399999 اطلاع دهند تا با واحدهای متخلف بهداشتی با تذکر کتبی، معرفی به دادگاه و پلمپ برخورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار