معاون عمرانی استاندار مازندران، خبر داد
معاون عمرانی استاندار مازندران، گفت: در راستای اجرای مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، دومین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های مازندران و همایش مدیریت شهری، دوازدهم لغايت چهاردهم مرداد ماه امسال در مصلي ساري برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 26 July 2015
به گزارش تابناک مازندران، علي نبيان با اعلام اين كه  دومین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های مازندران و همایش مدیریت شهری با هدف رشد و توسعه شهری، آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی، ايجاد هم‌افزايي بيشتر بين شهرداري‌ها و شوراها برگزار خواهد شد، بيان داشت: اين همايش با محوریت شهرسازی، معماری شهری، شهر هوشمند، شهروند الکترونیک، مدیریت بحران، گردشگری و ... برگزار مي گردد.
رییس شورای سیاست گذاری نمایشگاه شهرداری هاي استان با اشاره به تاکید استاندار به لزوم برگزاری چنین رویدادهایی در سطح استان، افزود: با عنایت به اهمیت برنامه ريزي و مديريت شهري در جهت نیل به اهداف توسعه پایدار شهری، از بخشهای ویژه و کاربردی این رویداد، بررسی نمادهای شهری، بررسی تغییر و تحولات جدید در حوزه شهری، شهرسازی نوین و توسعه پایدار، ناپایداری شهر و عوامل موثر، برنامه هاي کلان توسعه شهري، معماري و نقش موثر آن در توسعه پايدار شهري، الگوهاي توسعه شهري و كاربرد فن آوري هاي نوين در صنعت، بررسي تغيير و تحولات جديد در حوزه شهري و ... در قالب برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی  می باشد.
نبیان ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این نمایشگاه با توجه به حضور گسترده شهرداری های استان و شرکت های فعال در عرصه خدمات شهری و صنایع وابسته و پیش بینی استقبال پرشور شهروندان از این رویداد، فرصت مغتنمی جهت فرهنگ سازی و آموزش کاربرد فناوری اطلاعات و الگوهای نوین الکترونیکی از جمله پدیده نو ظهور شهروند کارت و دیگر خدمات الکترونیکی فراهم آورد که این امر در عدم مراجعات حضوری به سازمان ها، بانکها و دیگر نهادهای دولتی و پیرو آن کاهش ترددهای درون شهری و حجم ترافیک نقش موثر و بسزایی خواهد داشت.
وی خاطر نشان ساخت: از برنامه های ویژه این نمایشگاه انتخاب شهرداری های برتر در سه حوزه مدیریت بحران، شهرسازی و گردشگری، تجلیل و قدردانی از شهرداران و مدیران شهری استان در این عرصه ها، اعطای لوح یادبود و تندیس بلورین این نمایشگاه خواهد بود.
گفتني است اين نمايشگاه با همکاری استانداری مازندران، اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران، اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، دانشگاه¬های سراسر کشور و سازمان¬های مدیریتی با حضور مدیران ملی از وزارت راه و شهرسازی، سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر های استان و اساتید برجسته و نخبگان این عرصه دوازدهم لغايت چهاردهم مرداد ماه امسال در مصلي ساري برگزار می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار