جنگل های امامزاده عبدالله طعمه حریق شد!

به بیان بخشدار امامزاده عبدالله اینکه زبانه‌های آتش در ارتفاعات جنگلی بالای یک‌هزار و 500 متر گزارش شده است، گفت: این آتش‌سوزی نرسیده به روستای کمربن، حد فاصله منطقه شاهزید و هلی‌چال نمایان شد و بلافاصله با اعزام نیروهای بومی، محلی، مطلع و آگاه در جهت اطفای آن برآمدیم.
کد خبر: ۷۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 04 August 2015
به گزارش تابناک بروایت خبرگزاری فارس یحیی عسگری‌پور بامداد امروز بیان کرد: آتش‌سوزی جنگل‌های مرتفع و صعب‌العبور بخش امامزاده عبدالله این شهرستان شب گذشته آغاز شد و هم‌اکنون در حال اعزام نیروها به مناطق دچار حریق هستیم.
وی افزود: خبر حریق در جنگل‌های این بخش حدود ساعت 21 شب گذشته از سوی منابع محلی گزارش شده است.
بخشدار امامزاده عبدالله با تاکید بر اینکه زبانه‌های آتش در ارتفاعات جنگلی بالای یک‌هزار و 500 متر گزارش شده است، گفت: این آتش‌سوزی نرسیده به روستای کمربن، حد فاصله منطقه شاهزید و هلی‌چال نمایان شد و بلافاصله با اعزام نیروهای بومی، محلی، مطلع و آگاه در جهت اطفای آن برآمدیم.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مناطقی که دچار حریق شد صخره‌ای است و تردد در آن نیروهای امدادی را دچار مشکل فراوان کرد، یادآور شد: با همکاری اهالی روستا، نیروهای مردمی و حافظان جنگل از محیط‌زیست به صورت سنتی در حال خاموش کردن آتش در جنگل‌های منطقه هستیم.
عسگری‌پور گفت: امکان اعزام نیرو و ماشین‌آلات آتش‌نشانی در این جنگل‌های صعب‌العبور ممکن نیست.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار