معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با تاکید بر ارتقا نظارت بر واحدهای پذیرایی بین‌راهی استان، گفت: کمیته‌ای به منظور شناسایی مشکلات واحدهای پذیرایی بدون مجوز و رفع مشکلات آنها تشکیل شده است. و در نتیجه پیگیری ها واحدهای پذیرایی غیرمجاز محور کندوان شناسایی شد
کد خبر: ۷۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 10 August 2015
به گزارش تابناک با توجه به توسعه گردشگری در کشور و همچنین نظر به گردشگر پذیر بودن شهرهای شمالی,مسافران همواره با دغدغه رعایت بهداشت محیط رستوران های بین راهی و نیز سالم بودن مواد غذایی مورد استفاده آنها رو به رو هستند.از این رو نظارت مستمر وجدی بر فعالیت این واحدها  بخصوص در فصل مسافرت ها ضرورتی انکار ناپذیر می باشد.با توجه به اهمیت این امر مهران حسنی اظهار داشت: کمیته‌ای به منظور شناسایی مشکلات  واحدهای پذیرایی بدون مجوز و رفع مشکلات آنها تشکیل شده است.
وی افزو: قصد تعطیلی هیچ واحد پذیرایی را نداریم اما در صورت شناسایی آن واحد به مراجع ذیصلاح جهت دریافت مجوز قانونی معرفی می‌شوند.
حسنی بیان کرد: تاکنون 60 واحد پذیرایی غیرمجاز در مسیر جاده کندوان شناسایی شده است که باید برای ساماندهی آنها اقدام شود.
معاون گردشگری مازندران گفت: این واحدها به مسافران خدمات ارائه می‌دهند اما به دلیل نداشتن مجوزهای لازم از قبیل پروانه کسب, هیچ کنترل و نظارتی بر نحوه فعالیت آنها نمی‌شود.
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: با توجه به مسافر خیز بودن مازندران و اینکه مردم دغدغه‌ای برای استفاده از اماکن پذیرایی استان نداشته باشند, تمام واحدهای پذیرایی این واحد ها مطابق قوانین و مقررات سازمان گردشگری عمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار