سارقان تهرانی در عباس آباد دستگیر شدند!

فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری باند سارقان مسلح منطقه خانی آباد تهران معروف به « علی ساندویچی» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 20 August 2015
به گزارش تابناک ، به نقل از روابط عمومی انتظامی مازندران، سرهنگ احسان الله کشاورزی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی نیابتی قضایی از مرجع قضایی ناحیه ۳۴ تهران مبنی بر مخفی شدن اعضای یک باند سرقت مسلحانه در منطقه خانی آباد اقدامات پلیسی رابرای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: ماموران با بکارگیری منابع اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سرکرده این باند به نام «عباس – گ» معروف به علی ساندویچی و سه نفر از همدستان وی به نام های مهرداد -س، داوود - گ و مهرداد- ع شدند.
سرهنگ کشاورزی همچنین خاطرنشان کرد: پس از محاصره مخفیگاه این افراد توسط پلیس در اقددامی ضربتی سرکرده این گروه و سایر همدستان وی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی عباس آباد افزود: با هماهنگی مراجع قضایی، در بازرسی از محل اختفای این باند سرقت تعداد کارد کمری، اسپری بیهوش کننده و اقلام سرقتی نظیر ساعت مچی، تلفن همراه، گردنبند و ... کشف و ضبط شد.
وی در خاتمه اظهار داشت، متهمان پس از بازجویی های اولیه و اعتراف به شرارت و سرقت های مسلحانه در تهران، برای ادامه مراحل قضایی به تهران منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار