کلینیک فوق‌تخصصی شرق مازندران در نکا افتتاح شد

کلینیک فوق تخصصی و تخصصی طوبی شرق مازندران در شهرستان نکا همزمان با هفته دولت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 30 August 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از تسنیم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا امروز در افتتاح کلینیک فوق تخصصی طوبی اظهار داشت: این طرح در راستای برنامه‌های تحول سلامت در دولت تدبیر و امید بوده است.
اسماعیل محمودیان افزود: در حوزه درمان، خدمات با کیفیتی را به مردم رارائه داده و در بحث تحقق سلامت راه اندازی و افتتاح مجتمع‌ها و درمانگاه‌ها در دستور کار بوده است.
محمودیان گفت: خوشبختانه نکا اولین شهرستانی بوده که به صورت آزمایشی به مردم خدمات ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: این کلینیک با تعرفه دولتی آماده خدمت‌رسانی به مردم شهرستان بوده و دارای متخصصان عمومی، قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی،زنان و زایمان است.
محمودیان افزود: این ساختمان دارای 7 واحد 100 متری و دارای 20 پزشک متخصص داخلی، زنان، مغز، اعصاب و اطفال است.
وی خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی انجام شده چند تن از اساتید دانشگاه و فوق تخصص برای ارائه خدمات باکیفیت‌تر به مردم در روزهای آینده به این مجموعه اضافه خواهند شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا, گفت: نیروهای کلینیک از نیروهای داخلی شبکه بوده و مدیریت این مکان به صورت هیئت امنایی و هیئت مدیره ای بوده است.
وی با اشاره به اینکه  تاکنون 300 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: اعتبار  و بودجه یک میلیاردی گرفته شده و با کمک شهرداری و شورای شهر به دنبال ساخت کلینیک مجهز در نزدیکی بیمارستان امام حسین(ع) هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار