جعفر غفارنژاد بدنساز شاخص بابلسری برای سومین بار جواز حضور در مسابقات حرفه ای مستر المپیا را به دست آورد.
کد خبر: ۱۱۷۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰ 11 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، در طی حکمی مهدی نصراله زاده را به عنوان دبیر کل نخستین جشنواره طنز چلچلی مازندران منصوب کرد. 

 

مازندران بهترین استان ورزش اول در کشور شد
با اعلان رسمی فدراسیون کشتی، مازندران بهترین استان ورزش اول در کشور شد


هوای گرم حداقل تا ۱۰ روز آینده در استان مازندران ادامه دارد.

قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات در صداوسیما برگزار و زمان پخش تبلیغات مشخص شد.

نخستین مرکز تحقیقات توکسو پلاسموز یا مرکزتحقیاتی تشخیص بیماری‌های شایع انگلی امروز در مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان رازی قائم شهر تاسیس و راه اندازی شد.

گاز مناطقی از شهرستان‌های قائم شهر و تنکابن، سه شنبه قطع می‌شود.

رییس ستاد انتخابات مازندران: ساز و کار برگزاری انتخابات در مازندران کاملا فراهم است.

استاندار مازندران، بر اجرای طرح‌های پیشگیری از اعتیاد و فرهنگ سازی و گفتمان سازی در این راستا تاکید کرد و گفت: مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی به امر پیشگیری و مبارزه با اعتیاد ورود کنند. ‎

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بر حفظ و انتقال دستاورد‌های دفاع مقدس بعنوان یک سرمایه اجتماعی و هویت ملی تاکید کرد.

مدرسه علمیه خاتم الانبیاء (ص) بابل در رتبه بندی مدارس علمیه سراسر کشور رتبه نخست را کسب کرد.

مرحومه عَذرا گُل علی زاده باکر، مادرشهید جمال گل علی زاده باکر اهل روستای اِدمُلا بندپی شرقی در ۷۷ سالگی به دیار باقی شتافت و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

افزایش ۲۰ درصدی تولید گوشت سفید و ثبت رکورد بالاترین سقف تولید در شش ماه گذشته، مازندران را به الگوی کشاورزی پایدار و مدرن؛ و سرآمد تولید گوشت سفید در کشور تبدیل کرده است.

نخستین خوشه های برنج در زمینهای شالیزاری محمودآباد به بار نشست.

طرح به کارگیری تکنیک هواشناسی با GPS در ارزیابی و بهبود محصولات بخار آب سنجنده مادیس در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اجرا شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران از کمک ۸۰۰ میلیارد ریالی خیران ورزش یار برای تشویق، حمایت از قهرمانان مدال آور و نیز زیرساخت‌های ورزشی دراستان خبر داد.

کشتی گیر مازندرانی در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان مدال طلا گرفت.

پارسا علیان قایقران بابلسری برای حضور در رقابتهای قهرمانی آبهای آرام جوانان آسیا عازم تایلند شد.

تیم دریای بابل در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال، در دیداری حساس برای بقا، امشب مهمان چادرملو اردکان بود که با یک گل مغلوب حریف شد و به لیگ دسته دو سقوط کرد.

استاندار مازندران در پاسخ به مطالبه جدی باشگاه نساجی مازندران و هواداران فوتبال این استان در بهره مندی از مجوز حرفه ای فوتبال گفت با تعامل اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان و فرماندار قائم شهر و باشگاه نساجی ، مشکل ورود اتوبوس یا خودروی تیم های فوتبال مهمان به داخل ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر باید هرچه زودتر برای فصل جدید لیگ برتر بررسی و برطرف شود .

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار