کد خبر: ۱۱۷۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹ 13 June 2024

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای بابلسر،امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳،آیین افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در رشته طراحی دوخت به مدیریت الهام رمضان نیا با سرمایه گذاری ۸۰میلیارد ریال در بابلسر با حضور سیدحسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و هیئت همراه افتتاح شد. 

 

آیین افتتاح آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان بابلسر  

گفتنی است این آموزشگاه در راستای تسهیل در صدور مجوزهای‌ کسب‌ و‌ کار و ایجاد اشتغال برای کارجویان بطور مستقیم و غیرمستقیم ۴۰ نفر با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد ریال، مورد بهره برداری قرار گرفت.

درویشی مدیرکل بیان داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با ارائه آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی به اقشار مختلف در واقع به دنبال افزایش سطح مهارت‌ها در جامعه است.

وی تقویت بخش خصوصی و توجه به اهمیت نقش آموزش‌های فنی و مهارتی در ایجاد اشتغال پایدار را از مهمترین اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم و خطیر آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد، تأمین بخش اعظم نیروهای ماهر و متخصص در حرفه‌های مختلف مورد نیاز بازار کار می‌باشد و انتظار داریم بر اساس فناوری های نوین و نیاز مهارتی جامعه، بخش خصوصی به ایفای نقش محوری خود بپردازد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رابطه مستقیمی بین رشد و توسعه اقتصادی، اشتغال و همچنین آموزش های فنی و مهارتی وجود دارد، سرمایه گذاری در حوزه مهارت افزایی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار