استاندار مازندران عصر روز يكشنبه با حضور در منزل و شركت در مراسمي كه بر سر مزار مرحوم مهرداد اولادي در قائمشهر برگزار شد، از خانواده اين ورزشكار مازندراني دلجويي كرد .
کد خبر: ۲۱۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندرانربيع فلاح در مراسم عزاداري و فاتحه خواني بر سر مزار اولادي در روستاي قاديكلاي بزرگ قائمشهر با اشاره به حضور گسترده و منظم مردم در آئين تشييع جنازه و تدفين اين ورزشكار جوان گفت : ياد و خاطره اين قهرمان ورزشكار هميشه در دل مردم جا دارد و فراموش شدني نيست .

وي افزود : مهرداد اولادي و مهرداد اولادي ها ، ورزشكاران با اخلاق و با منشي هستند كه مردم قدردان زحمات و تلاش هايشان خواهند بود .


نماينده عالي دولت در مازندران گفت : مرحوم مهرداد اولادي ورزشكار با شخصيت و وارسته اي بود كه در اذهان عموم نام خوبي از خود بر جاي گذاشت.


استاندار مازندران با تقدير از حضور پرشور مردم در آيين تشييع ، تدفين و گراميداشت مرحوم مهرداد اولادي ، خاطرنشان كرد : جامعه به نحو احسن قدرداني خود را از زحمات اين ورزشكار با اخلاق استان مازندران ادا كرد .


وي افزود : تاكنون مسئولان شهرستان قائمشهر و استان مازندران براي برگزاري مراسم مرحوم اولادي همكاري و تلاش لازم را داشتند .


فلاح با تسليت به خانواده داغدار مرحوم مهرداد اولادي ، گفت كه اين حضور گسترده مردم در مراسم مي تواند مرهمي بر گوشه اي از درد از دست دادن فرزندشان باشد .


روز گذشته نيز مراسم ختم مهرداد اولادي با حضور رئيس ، نايب رئيس و رئيس كميته مسابقات سازمان ليگ فدراسيون فوتبال ،جمعي از بازيكنان تيم هاي فوتبال مطرح كشور و مردم در حسينيه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد .


مهرداد اولادي بازيكن 30 ساله تيم ملوان بندر انزلي 31 فروردين امسال بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت و در روز دوم اردييهشت آئين تشييع با حضور گسترده ورزشكاران و مردم مازندران در زادگاهش قائمشهر برگزار شد .


پيكر مرحوم مهرداد اولادي در محله دارخيل روستاي قاديكلاي بزرگ از توابع شهرستان قائمشهر دفن شد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار