مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران
مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران گفت: ایده های نو در هسته های فناور پارک علم و فناوری حمایت می شوند.
کد خبر: ۲۲۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 04 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، مرتضی رادمهر در نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی اقتصاد دانش‌بنیان با حضور صاحبان صنایع مازندران در آمل، اظهار کرد: امروزه اقتصاد دانش‌بنیان در جامعه می‌تواند برطرف‌کننده بسیاری از مشکلات تولیدی و صنعتی باشد.

وی تصریح کرد: شرکت‌های فعال به سه دسته شرکت‌های خرد، متوسط و بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند که با توجه به فعالیت نیروی کار، میزان تولید و زمان کار در حال تلاش هستند.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه در اقتصاد دانش‌بنیان باید شرکت‌ها مدل کسب و کار ارائه دهند، خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری حامی کسب و کار است و در راستای ایجاد کار به کارآفرین شتاب می‌دهد.

رادمهر با اشاره به اینکه 112 داور در بخش‌های مختلف بر روی ایده‌ها در مازندران نظارت دارند، یادآور شد: این داوران با کارشناسی مختلف برای جذب ایده و دانش‌بنیان شدن آن تلاش دارند.

وی با تاکید بر اینکه نقش واحدهای تحقیق و توسعه در شرکت‌های بزرگ مهم است، خاطرنشان کرد: هسته فناور نیز به شخص حقیقی دارای ایده ارائه می‌شود تا در راستای تبدیل ایده به کار و فن تلاش شود.

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران خاطرنشان کرد: ایده‌هایی که در مراحل بسیار ابتدایی بوده و هنوز موفق به تشکیل تیم کار حرفه‌ای نشدند باید در قالب جذب هسته فناور قرار گیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار