سخنگوي سپاه كربلاي مازندران وضع عمومي 21 مجروح مدافع حرم در سوريه را مطلوب دانست و از بازگشت 9 نفر از مجروحان مازندراني در شهرك خان طومان سوريه به كشور خبر داد
کد خبر: ۲۲۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران حسينعلي رضايي گفت: چهارتن از اين رزمندگان با درمان سراپايي به آغوش گرم خانواده خود برگشتند و 5 نفر ديگر از اين عزيزان نيز با انتقال به كشور براي مداواي بهتر در بيمارستان بقيه الله تحت درمان هستند.

به گفته وي بقيه مجروحان باتوجه به شرايط متفاوت جسماني با يك درمان جزئي روزهاي آينده وارد كشور خواهند شد و به كانون گرم خانواده خود خواهند پيوست.
رضايي افزود: مردم شريف استان نسبت به انتشار اخبار غير موثق و در برخورد با شايعات منتشره در مورد وضعيت مجروحين و اخبار حاشيه اي نبرد خان طومان كه در شبكه هاي ارتباطي موبايلي منتشر مي شود هوشيار باشند و اين اطمينان را به عموم مردم مي دهيم كه هيچ نگراني در خصوص وضعيت جسماني 21 رزمنده مجروح مدافع حرم استان به دل خود راه ندهند و بزودي اخبار خوشي را به اطلاع مردم خواهيم رساند.
وي اظهار داشت: پيكر پاك شهيد قنبري به كشور بازگشته و روز چهارشنبه از بيمارستان امام خميني(ره) شهرستان بهشهر به سمت بهشت فاطمه اين شهرستان تشييع خواهد شد و رايزني هاي لازم براي بازگرداندن مابقي پيكرهاي شهداي مدافع حرم در حال انجام است كه پس از حصول نتيجه به اطلاع مردم شريف استان خواهيم رساند.
بر اساس اعلام روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران 13 تن از دلاورمردان اين سپاه كه به عنوان مستشار نظامي و مدافع حرم به سوريه اعزام شده بودند ، چند روز پيش با بدعهدي گروههاي تكفيري و شكستن آتش بس در منطقه خان طومان سوريه به شهادت رسيدند.
در پي شهادت تعدادي از مدافعان حرم ، تمامي برنامه هاي جشن و سرور در مازندران تعطيل و فضاي عمومي شهرها و روستاها و معابر عمومي و ميادين اصلي براي پذيرايي از آلاله هاي سرخ مهيا شده است.
استان مازندران پيش از اين نيز 17 شهيد براي دفاع از حرم خاندان اهل بيت (ع) در سوريه تقديم كرده بود.
مازندران در طول انقلاب و جنگ تحميلي10 هزارو 400شهيد داده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار