رئیس اداره راه و شهرسازی آمل
رئیس اداره راه و شهرسازی آمل از اجرای عملیات خط‌کشی به طول 13 کیلومتر در محور ارتباطی دابودشت ـ سه‌راه آهنگرکلا این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 11 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، قاسم رمضانی یکی از اهداف اجرای خط‌کشی در سطح محورها را تعیین محدودیت‌های حرکت برای هر یک از کاربران عنوان کرد و گفت: علاوه بر اجرای این عملیات، اقدامات وسیع ایمن‌سازی در سطح محور در قالب نصب جداکننده‌ها، نصب انواع تابلو و علائم به اجرا درآمد.

وی از اجرای عملیات خط‌کشی به طول 13 کیلومتر در سطح محور ارتباطی دابودشت ـ سه‌راه آهنگرکلا این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط‌کشی را در سطح این محور به اجرا درآورد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل افزود: به منظور ارتقای ایمنی محورهای زیرپوشش، اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار قرار دارد که نصب نیوجرسی در سطح محور هراز (محدوده پلیس‌راه قدیم به سمت تهران) به طول چهار کیلومتر از جمله آنهاست.

وی ادامه داد: در همین زمینه طرح جمع‌آوری گاردریل و نصب نیوجرسی در این منطقه تا محدوده پلیس‌راه جدید به طول هفت کیلومتر انجام می‌شود.

رمضانی گفت: با همکاری نیروی انتظامی در روزهای اخیر بیش از چهار مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم کمربندی این شهرستان تخریب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار