معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: در سال‌های گذشته مازندران کمترین استفاده را از اعتبارات ملی داشته است.
کد خبر: ۲۲۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ 12 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، ایرج ولی‌پور در جلسه هم‌اندیشی توسعه شهرستان قائم شهر با بیان اینکه از سال 84 تا سال 93 تعداد طرح‌های کشور 2.5 برابر شد، اظهار کرد: برای 70 هزار طرح موجود، تنها 40 درصد اعتبارات تخصیص داده شد که با این روند، 20 سال تا پایان طرح‌ها زمان نیاز است.

وی تعداد طرح‌های مازندران را سه هزار پروژه اعلام کرد و گفت: برای تکمیل این میزان طرح ناتمام دو هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با تاکید بر اولویت‌بندی در تکمیل طرح‌ها خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی بر اساس تفکیک شهرستان‌ها انجام می‌شود.

ولی‌پور از کمترین استفاده مازندران از اعتبارات ملی در سال‌های گذشته خبر داد و افزود: تا پایان سال 92 سهم‌بری مازندران از اعتبارات ملی 2.2 درصد بود که این میزان در سال 94 به 4.1 درصد افزایش یافت.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران خاطرنشان کرد: میانگین راه‌های روستایی کشور با روکش آسفالت 61 و در مازندران 46 درصد است.

وی یادآور شد: میانگین روستاهای دارای آب شرب سالم کشور 78 و مازندران 70 درصد و میانگین آب‌های مهارشده سطحی کشور 50 و مازندران 10 درصد است.

ولی پور همچنین درصد جمعیت برخوردار از فاضلاب را در کشور 42 و در استان مازندران 9 درصد اعلام کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار