در مراسم استقبال از کشتی گیران مازنی تیم ملی رقم خورد؛
مراسم استقبال از اعضای مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد روز گذشته با حضور پر شور مردم و مسئولین در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 16 April 2015
مراسم استقبال از اعضای مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد روز گذشته با حضور پر شور مردم و مسئولین در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد.
به گزارش تابناک در مراسمي كه در ميدان امام خميني ساري(ره) برگزار شد، از مرتضي رضايي قلعه، محمدحسين محمديان از 2 كشتي گير و همچنين حسين كريمي از مربيان تيم ملي در اين مسابقات به گرمي استقبال و تجليل شدند.
در اين استقبال پرشور محمد دامادي نماينده ساري و مياندورود در مجلس شورای اسلامی، عليرضا يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري، حبيب حسين زادگان مديركل ورزش و جوانان مازندران، كوروش يوسفي، سید محمد جعفری و علی اکبر ذلیکانی از اعضای شوراي اسلامي شهر ساري، حسين دليري رئيس اداره ورزش و جوانان ساري و علاقمندان ورزش مركز استان حضور داشتند.
همچنین با حضور مردم ورزش‌دوست قائم‌شهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر در باشگاه تختی این شهر  از سید احمد محمدی استقبال شد.
این کشتی گیر خوش آتیه قائمشهری در چهل‌وسومین دوره رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد که در سالن فوروم شهر لُس‌آنجلس برگزار شد از چهار بازی، دوبار در ترکیب تیم کشتی ایران قرار گرفته بود و توانست هر دو کشتی خود را با پیروزی به پایان برساند.
 در این مراسم از سوی شهرداری و شورای شهر قائم‌شهر یک باب مغازه به سیداحمد محمدی اهدا شد.
همچنین از کمیل قاسمی، مسعود اسماعیل پور، ایمان صادقی، حسن یزدانی و رضا یزدانی در جویبار و بهنام احسان پور در بهشهر در حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار