کد خبر: ۲۵۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷ 11 July 2016
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از رقابت 14 ورزشکار مازندرانی در 6 رشته ورزشی در المپیک 2016 ریو خبر داد.
حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران امروز در همایش سراسری داوران،سرپرستان و ناظران فوتبال استان اظهار کرد: 14 فرزند برومند خطه مازندران در 6 رشته ورزشی در المپیک ریو 2016 به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه یک چهارم از ورزشکاران المپیکی کشورمان را در المپیک ریو، قهرمانان مازنی تشکیل می‌هند، افزود: در آستانه المپیک ریو قرار داریم که فضای همدلی و یک رنگی برای موفقیت بیشتر قهرمانان مازندرانی در این آوردگاه مهم حکم‌فرما است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: در جدیدترین ارزیابی و عملکرد وزارت ورزش و جوانان، مازندران جزو سه استان برتر ورزش کشور در گروه نخست قرار گرفت که از همه همکاران به خاطر این رتبه برتر تشکر می کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی و جوانان اقداماتی خوبی در ورزش استان انجام گرفت، افزود: تلاش‌های خوبی برای توسعه ورزش استان صورت گرفت که حاصل آن آمار سرانه ورزشی مازندران برای هر نفر به 1/1 مترمربع رسید.

وی برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش داوران خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم این کلاس بازآموزی موجب منشاء مفید برای توسعه ورزش استان به ویژه فوتبال باشد.

گفتنی است، در همایش سراسری یک روزه داوران، سرپرستان و ناظران فوتبال استان با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود در حضور مسؤولان استانی و شهرستانی از تنی چند از پیشکسوتان و داوران حال حاضر فوتبال مازندران در لیگ کشور تجلیل شد.
این کلاس یک روزه با حضور حسین عسگری مدرس بین‌المللی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار