کد خبر: ۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵ 24 April 2015
 معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از برگزاری پنجمین جشنواره ملی شعر دانشجویی بهار نارنج در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری از 19 الی 23 اردیبهشت 94 خبر داد.

ولی الله بابایی زاد در گفتگو با ایسنا گفت: جشنواره ملی شعر بهار نارنج ، به همت کانون شعر و ادب دانشگاه و نیز با حمایت و پشتیبانی این دانشگاه و وزارت علوم برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به مرتبه و جایگاهی که شعر، این هنر متعالی و تاثیر گذار در فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی دارد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری همانند گذشته تصمیم گرفت که این برنامه فرهنگی و ادبی را با حمایت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، با هدف کشف و رشد استعدادهای ادبی دانشجویان و طرح و بیان مباحث حرفه ای ادبی (سه کارگاه آموزشی) برگزار کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تصریح کرد: در این جشنواره بعضی از مسئولان وزارت علوم، مدیران اجرایی و فرهنگی استان و شهرستان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در پنجمین جشنواره ملی شعردانشجویی بهار نارنج رقابت شعری بین دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های مختلف کشور در سه بخش شعر کلاسیک ، آزاد (نیمایی و سپید) و ترانه برگزار می‌شود و در هر بخش پس ازداوری، از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

بابایی زاد اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار در صورت عدم تمدید ، 10 اردیبهشت ماه 94 است و از برگزیدگان در طی مراسم اختتامیه در روز چهارشنبه 23 اردیبهشت، در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور بزرگان ، مفاخر ملی و استانی عرصه ادبیات تقدیر به عمل می آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار