کد خبر: ۲۷۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 03 August 2016
معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تاکنون پنج ورزشکار مازندرانی برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 عازم ریو شدند.

ابوالقاسم عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکنون نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، مجتبی عابدینی در شمشیربازی و عادل غلامی و مجتبی میرزاجان‌پور در والیبال به‌عنوان پنج ورزشکار مازندرانی عازم ریو شدند.

وی تصریح کرد: نوشاد و نیما عالمیان روز شنبه شانزدهم مرداد در نخستین روز این پیکارها در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود می‌روند.

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران افزود: در هجدهم مرداد نیز عادل غلامی و مجتبی میرزاجان‌پور به عنوان دو ملی‌پوش مازندرانی در ترکیب تیم ملی والیبال نیز در بازی نخست به مصاف آرژانتین می‌روند.

این مسؤول ادامه داد: مجتبی عابدینی که تجربه بازی‌های المپیک 2012 لندن را نیز دارد در روز بیستم مرداد به مصاف حریفان می‌رود.

عباسی در پایان با بیان اینکه مازندران در المپیک ریو بیشترین نماینده را دارد، گفت: مازندران در المپیک ریو 2016 دارای 13 ورزشکار و دو مربی است که به مرور زمان این ورزشکاران به این مسابقات اعزام می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار