نشست اضطراری کمیته طرح ساماندهی سواحل استان مازندران به منظور جبران خسارات وارده ناشی از سیل به طرح های ساماندهی دریا و نیز میزبانی گردشگران در تعطیلات تشکیل شد.
کد خبر: ۲۹۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 10 September 2016
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مانا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات عید قربان در هفته جاری و نزدیک شدن به شروع سال تحصیلی جدید، ورود گردشگران به نوار ساحلی مازندران از اواخر هفته گذشته به شدت افزایش یافته است.
 
عیسی طوسی گفت: برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران لازم است هر چه سریعتر برای ترمیم چادر ها و جبران خسارات وارده به طرح های ساماندهی دریا اقدام شود.
 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: انتظار می رود در ایام تعطیلات پیش رو شاهد ورود بیش از پنج میلیون نفر گردشگر به سواحل استان مازندران باشیم و رسیدن به رقم هفت میلیون گردشگر نیز در این ایام دور از تحقق نیست.
 
طوسی با تاکید بر ورود موج عظیمی از گردشگران به استان مازندران در روزهای آینده اظهار داشت: تدابیر لازم جهت بهترین سرویس دهی به گردشگران اندیشیده شده است.
 
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران به اعلام پیش بینی هواشناسی استان مازندران در روزهای آینده اشاره کرد و از گردشگران خواست در صورت توفانی بودن دریا از شنا کردن در دریا خودداری و به هشدار های ناجیان غریق توجه کنند.
 
طوسی اظهار داشت : به منظور فراهم کردن شرایط امن شنا در سواحل، نیروهای هلال احمر به همراه ناجیان غریق شامل هزار نفر در نقاط خطر آفرین مازندران استقرار یافته اند تا در صورت بروز حادثه احتمالی سریعترین اقدامات امداد و نجات را انجام دهند.
 
وی با اشاره به اینکه میزان غرق شدگی در آبهای مازندران از ابتدای خرداد ماه تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 10 نفر کاهش همراه بوده است، اظهار امیدواری کرد با رعایت ویژه گردشگران نسبت به شنا کردن در طرح های ساماندهی دریا و اجتناب از شنا در مناطق خطر آفرین، روند کاهش میزان غرق شدگی در آبهای استان تا پایان فصل تابستان ادامه داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار