رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: وضعیت ترافیک در حال حاضر در محورهای فیروزکوه و کندوان به‌صورت عادی و روان است.
کد خبر: ۳۰۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 08 October 2016
جعفر محمدنژاد دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای فیروزکوه و کندوان به‌صورت عادی و روان است.
 
وی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محدوده سه راه چلاو محور هراز به‌صورت نیمه سنگین و روان است، اضافه کرد: در محور سمنان ـ مازندران نیز وضعیت ترافیک به‌صورت عادی و روان است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: از نظر جوی نیز مشکل خاصی در محورهای استان وجود ندارد.
 
این مسؤول در مورد محدودیت‌های ترافیکی امروز در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران، تصریح کرد: محور کندوان از ساعت 18 امروز یک‌طرفه شد و این محدودیت تا ساعت 24 بامداد ادامه دارد.
 
محمدنژاد با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، افزود: تردد انواع تریلی از محور هراز نیز همچنان ممنوع است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 22 جمعه شب 16 مهر ماه امسال از محور هراز ممنوع است، یادآور شد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی نیز تا ساعت 22 امشب از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.
 
رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
برچسب ها: محور کندوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار