صبح امروز جوانان مازندرانی به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان نشستی با استاندار خود داشتند که طی این نشست 15 نفر از جوانان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه مسائل سیاسی اجتماعی و فرهنگی پرداخته و استاندار مازندران به سئوالات مختلف آنان پاسخ داد.
کد خبر: ۴۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 30 May 2015

به گزارش تابناک ربیع فلاح جلودار در این نشست بر ضرورت حضور جوانان و نخبگان در عرصه توسعه و پیشرفت استان تاکید کرد و گفت : باید به جوانان اعتماد کنیم و زمینه مشارکت آنان را در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی فراهم نمائیم . همچنین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) باید به جوانان معرفی شود و جوانان عزیز از زندگی و سیره این الگوی جوانان بیشتر بهره ببرند.



وی وجود جوانان را که یک سوم جمعیت مازندران را تشکیل می دهند ظرفیت ارزشمندی برای توسعه و پیشرفت خواند و گفت : در جمع شما جوانان مطالبی مطرح می شود که برای من درس است و امیدوارم بتوانم این نظرات و پیشنهادات را عملی نمائیم.



استاندار مازندران حل مشکلات مربوط به جوانان بویژه مشکل اشتغال و ازدواج آنان را از اولویتها خواند و گفت : برای حل مسایل و مشکلات جوانان همه دستگاهها موظف به همکاری و تلاش بیشتر هستند.



مقام عالی دولت تصریح نمود هر چند در دولت یازدهم توجه به جوانان و اعتماد به آنها افزایش یافت ولی هنوز هم از ظرفیت جوانان به خوبی در عرصه مدیریتی استفاده نشده است.



وی با اشاره به اقدامات و طرح های انجام شده در استان گفت : بهره گیری از شرکت های دانش بنیان ، ایجاد شهرک های دانش بنیان و راه اندازی مراکز رشد در تمامی شهرستانهای مازندران در راستای بهره گیری از خلاقیت و نوآوری جوانان و ایجاد اشتغال پایدار پیگیری می شود.



استاندار مازندران همچنین تاکید کرد : امروز شاهد امنیت، ثبات، یکپارچگی و آرامش مناسبی در استان هستیم و انتظار داریم تا همه به فکر توسعه استان باشند و همه جناحها و گروههای سیاسی مطالبات ملی و استانی را بر مطالبات شخصی و جناحی خود ترجیح دهند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار