نیکوکاران آملی در آئین یازدهمین سال تاسیس مجمع خیران این شهرستان 15 میلیارد ریال برای کمک به نیازمندان این شهرستان جمع آوری کردند.
کد خبر: ۴۳۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹ 11 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل دراین آئین گفت: این میزان کمک ها در مقایسه با دوره گذشته این جشن افزایش 2 برابری داشته و در سال جاری صرف کمک به مددجویان زیرپوشش مجمع ، آزادی زندانیان، معلولان زیر پوشش، تامین جهیزیه عروس ، کمک هزینه های آموزشی ودرمانی نیازمندان آبرومند خواهد شد.
 
مسعود نیک پور افزود: خوشبختانه با فراگیرشدن فرهنگ همیاری ، کمک نیکوکاران آملی به نیازمندان این شهرستان در سالهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و استقبال آنان در کمک به نیازمندان ستودنی وارزشمند بوده است.
 
وی اضافه کرد: کمکهای جمع آوری شده از سوی نیکوکاران آملی، پس از تحقیق وپیگیریهای کمیته ویژه این مجمع به افراد نیازمند معرفی شده از سوی کمیته امداد وبهزیستی و مراکز خدمانی وحمایتی نیازمند به کمک مالی اهدا می شود.
 
** آغاز بکار مرکزشیمی درمانی و خانه سالمندان اولویت سال96 مجمع
 
مدیرعامل مجمع خیران شهرستان آمل به 2 اولویت مهم این مجمع در سال جاری اشاره کرد وگفت: ساخت یکی از مجهزترین مرکز شیمی درمانی مازندران با بیش از 12تخت اختصاصی به همراه اورژانس با بیش از 2هزار مترمربع زیربنا در بیمارستان امام علی(ع) آمل از سوی خیران عضو مجمع خیران شهرستان آمل ومشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان به پایان رسیده و آماده بهره برداری شده است.
 
نیک پور، با بیان اینکه شهرستان آمل بالاترین آمار بیماران سرطانی را درمازندران دارد و بیش از هزار و200بیمار سرطانی برای شیمی درمانی به بابلسر وتهران مراجعه می کردند، اضافه کرد: همزمان امسال بهره برداری از مرکز پرتو درمانی نیز در بیمارستان امام علی آمل آغاز خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ساخت مرکز سالمندان با ظرفیت بیش از 100 سالمند در این شهرستان آغاز شده و درسال جاری با جذب اعتبارهای ملی ونیز کمک های مردمی شتاب بیشتری خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار