مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران با بیان اینکه نوک پیکان رسانه‌های بیگانه به سمت انقلاب‌های اسلامی به‌ویژه انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه تقابل خیر و شر که سلاح قلم به دست دارند باید تصمیم بگیرند در عرصه مبارزه در کدام جبهه قرار خواهند داشت.
کد خبر: ۷۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 09 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس محمدهادی موذن اظهار کرد: رسانه باید در خدمت آرمان‌های والای الهی باشد و خود را در اختیار افکار غیرالهی قرار ندهد.
وی با بیان اینکه کشور مورد تهاجم رسانه‌ای بیگانگان قرار گرفته است، افزود: رسانه‌های داخلی با آگاهی و بصیرت کامل در صحنه اطلاع‌رسانی عمومی حضور داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران درباره عدم تعلق رسانه‌ها به گروه‌های خاص، گفت: رسانه نباید در دست اربابان قدرت قرار گیرد چون آرمان‌های فردی جای آرمان‌های الهی قرار گرفته و رسانه را از ماموریت اصلی خود باز می‌دارد.
وی با اشاره به فعالیت رسانه‌های بیگانه، ضد انقلاب‌های اسلامی، بیان کرد: در حال حاضر رسانه‌های گروهی بیگانه تبدیل به محلی شده که به صورت مداوم افکار ضدالهی و اسلامی را نشر می‌دهند و درصدد فراگیری اسلام‌هراسی در دنیا هستند.
موذن با بیان اینکه نوک پیکان رسانه‌های بیگانه به سمت انقلاب‌های اسلامی به‌ویژه انقلاب اسلامی ایران است، ادامه داد: خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه تقابل خیر و شر که سلاح قلم به دست دارند باید تصمیم بگیرند در عرصه مبارزه در کدام جبهه قرار خواهند داشت.
وی بصیرت را شرط تشخیص جبهه حق دانست و افزود: خبرنگاری که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمسک بجوید یقینا جبهه حق را شناسایی و به یاری آن می‌شتابد.
این مسئول یادآور شد: در حال حاضر جبهه انقلاب اسلامی نیازمند حضور خبرنگاران بصیر و انقلابی است تا در عرصه تقابل با رسانه‌های بیگانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنند.
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران خبرنگار متعهد به انقلاب و آرمان‌های امام راحل را یک نیروی ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یقینا خبرنگار با بصیرت یک سرمایه و نیروی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
موذن قلم خبرنگاران را در آگاهی‌بخشی انقلابی مردم بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: خبرنگاران در همه امور پیرو ولایت‌فقیه و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار