مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی از پس هزینه‌های درمان و نگهداری بیماران صعب‌العلاج بر نمی‌آید، خاطرنشان کرد: لازم است خیران نیک‌اندیش به این حوزه نگاه جدی داشته باشند و ما را حمایت کنند.
کد خبر: ۷۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 10 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس تیمور طهماسب‌پور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات کمیته امداد استان، بیماری صعب‌العلاج افراد نیازمند است.
وی با بیان اینکه بعضی افراد تحت تکفل کمیته امداد مازندران دچار بیماری‌های خاص هستند، افزود: براساس آخرین آماری که داریم بیش از 2 هزار نفر دچار این بیماری‌ها هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه بعضی از این افراد نیز زمین‌گیر هستند، تصریح کرد: بیمارستان‌ها با اجرای طرح سلامت اقدام بسیار خوبی در کاهش هزینه‌های این بیماران داشتند.
طهماسب‌پور با تاکید بر اینکه اجرای طرح سلامت برای اقشار کم‌درآمد و نیازمند بسیار حیاتی بود، ادامه داد: هزینه نگهداری بیماران بعد از بیمارستان برای خانواده‌های نیازمند بسیار دشوار است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی از پس هزینه‌های درمان و نگهداری بیماران صعب‌العلاج بر نمی‌آید، خاطرنشان کرد: لازم است خیران نیک‌اندیش به این حوزه نگاه جدی داشته باشند و ما را حمایت کنند.
طهماسب‌پور با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ حمایت از بیماران صعب‌العلاج در استان، اظهار کرد: با حمایت خیران می‌توان هزینه‌های درمان و نگهداری را تامین کنیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در سال گذشته بیش از 60 میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار