قابل توجه مسئولین استان؛
یکی از رشته های پرطرفدار در استان مازندران رشته مهیج و جوان پسند موتور سواری می باشد رشته ای که در استان با فقر شدید امکانات روبرو می باشد.
کد خبر: ۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ 25 February 2015
 یکی از رشته های پرطرفدار در استان مازندران رشته مهیج و جوان پسند موتور سواری می باشد رشته ای که در استان با فقر شدید امکانات روبرو می باشد.
به گزارش تابناک ؛در برهه فعلی نبود پیست استاندارد و مناسب موتورسواری یکی از مشکلات جدی بر سر راه جوانان مازندرانی علاقمند به این ورزش می باشد تا آنجا که در خروجی برخی از شهرستان های استان و یا بلوارهای  ساحلی در روزهای مشخصی شاهد هنر نمائی و نمایش های خطرناک جوانان با انواع و اقسام موتورها می باشیم .
این در حالی است که انجام این نمایش های خیابانی بارها و بارها باعث ایجاد حوادث و صدمات جبران ناپذیری شده و خانواده های زیادی را درگیر خود کرده است .
از سویی دیگر و بر اساس آمار تا دیماه  سالجاری 129 موتورسیکلت سوار در استان مازندران بر اثر حوادث جاده ای جان خود را از دست داده اند که به گفته مدیر کل پزشکی قانونی 53 درصد آنان زیر 30 سال سن داشته اند .
اگر چه آمار رسمی از میزان مرگ و میر و مجروحیت موتور سوارانی که مبادرت به انجام حرکات نمایشی در جاده های استان می نمایند موجود نیست اما ضرورت دارد متولیان امر ضمن نظارت بر این مساله مهم در تامین مراکز و اماکنی که جوانان استان بتوانند با ساماندهی هیات ورزشی اتومبیل رانی و موتور سواری مبادرت به انجام صحیح و سالم این ورزش مفرح بپردازند اقدام نموده تا دیگر شاهد تکرار این صحنه ها در اماکن عمومی مازندران نباشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار