اعضای مجمع هیئت شمشیربازی مازندران به مدت چهار سال منصوب شدند.
کد خبر: ۸۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 23 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بعدازظهر امروز با حضور معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و رئیس گروه توسعه قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران، اعضای مجمع هیئت شمشیربازی استان برای مدت 4 سال منصوب شدند.
معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با توصیه به اعضای مجمع تمام هیئت‌های ورزشی استان، گفت: اعضا مجمع باید عملکرد و فعالیت دوره چهار ساله رئیس هیئت مربوطه را نظارت کنند تا در صورت کم‌کاری و یا عدم فعالیت نسبت به عزل رئیس هیئت اقدام کنند.
سید غلامرضا رضوی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و موسسات عالی دانشگاه‌ها رکن اصلی توسعه ورزش محسوب می‌شود، بیان داشت: کشف استعداد، نخبه ورزشی و برگزاری دوره کلاس‌های آموزشی مربی‌گری و داوری موضوع اصلی تمامی هیئت‌های ورزشی در استان است.
رضوی از کسب 334 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در سال گذشته خبر داد و افزود: استان‌های دیگر از نظر افتخارآفرینی و کسب مدال در ورزش قابل قیاس با استان مازندران نیستند و این موفقیت به برکت همت و تلاش جامعه ورزش استان است.
وی درباره افراد بازنشسته در کاندیداتوری هیئت‌های ورزشی استان‌ها، گفت: با توجه به اینکه روسای هیئت‌های ورزشی استان‌ها در قبال فعالیتی که دارند، حقوق دریافت نمی‌کنند پس این فعالیت‌شان شغل محسوب نمی‌شود و بازنشستگان برای کاندیداتوری شدن هیئت‌های ورزشی استان‌ها هیچ‌گونه مشکلی ندارند.
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران نیز بیان داشت: اعضا مجمع هیئت‌های ورزشی برای موفقیت هیئت مربوطه تلاش خوبی از خودشان نشان می‌دهند که این فعالیت قابل تمجید است.
حسین بریمانی با بیان اینکه تا پایان سال 94 برای انتخاب رئیس هیئت‌های ورزشی 12 مجمع دیگر برگزار می‌شود، افزود: انتخابات برخی از هیئت‌های ورزشی استان را پیش رو داریم که برای اجرای سیاست‌های اداره‌کل در راستای انتخاب اعضای مجمع جلسه و نشست قبل از انتخابات مجمع هیئت‌ها برگزار می‌شود.
بریمانی گفت: برای نخستین‌بار است که اعضا مجمع در جلسه‌ای قبل از انتخابات دعوت شدند تا ابلاغ خود را دریافت کرده و از جایگاه مربوطه در انتخاب و بررسی عملکرد رئیس هیئت آگاه شوند.
 وی تصریح کرد: برای ثابت نمودن بی‌طرفی اداره‌کل در انتخاب هیئت‌های ورزشی، انتخابات پنج هیئت نماینده شهرستان‌ها در مجمع و انتخابات رئیس هیئت یک رشته ورزشی رای دهندگان تنها با ایجاد یک علامت در برگه انتخابات که اسامی کاندیداها قید شده، کاندیدا مورد نظر را انتخاب می‌کنند.
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه پیگیر برگزاری مجامع عمومی سالیانه هیئت‌ها برای بررسی عملکرد در طول سال هستیم، گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در انتخاب افراد برای ریاست هیئت‌های ورزشی بی‌طرف بوده و کاندیدایی که از سوی اعضا مجمع برای ریاست انتخاب می‌شود، مورد حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار