مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۸۷ طرح در قالب طرح‌های اصلاحی و عمرانی برق به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 27 August 2015
به گزارشتابناک مازندران به نقل از روابط شرکت توزیع برق غرب مازندران، مصطفی سالار با اشاره به تلاش در جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم، تصریح کرد: برق‌رسانی به روستای حرآباد شهرستان تنکابن بااعتباری بالغ‌بر پنج هزار و ۶۹۹ میلیون ریال، یکی ازجمله مهم‌ترین طرح‌های قابل‌افتتاح در این ایام است.
مهندس سالار بابیان اینکه بهره‌گیری از انرژی‌های نو از اولویت های شرکت توزیع برق غرب مازندران است، اضافه کرد: نصب نیروگاه خورشیدی در روستای اویل نوشهر یکی از این طرح‌ها است.
وی به پروژه مرمت و بهسازی برق روستای کردیکلای نوشهر به‌عنوان دیگر طرح‌های افتتاحی اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح که با نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کیلووات و احداث ۵۶ متر شبکه فشار ضعیف، ۱۸۰ شبکه فشار متوسط و بااعتباری بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید، مشکل ضعف ولتاژ اهالی این روستا برطرف می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران اظهار داشت: همچنین پروژه تأمین برق به متقاضیان شهری و روستایی منطقه بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال نیز از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در این ایام است.
وی در خصوص اعتبار اختصاص‌یافته برای کل پروژه‌ها بیان کرد: این طرح‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۵۷ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال از محل منابع داخلی، استانی و ملی به بهره داری می‌رسد.
سالار ادامه داد: تأمین برق چاه‌های کشاورزی، رفع ضعف ولتاژ، نصب ترانس، مرمت و بهسازی، تقویت و اصلاح شبکه‌های شهری و روستایی به‌منظور افزایش قابلیت اطمینان شبکه و پاک‌سازی آن‌ها از انشعابات غیرمجاز، از دیگر پروژه‌های قابل‌افتتاح این شرکت در این هفته است.
وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل شرکت توانیر و استان محترم مازندران و همکاری تمامی همکاران ستاد و امور هشتگانه شرکت در اجرای این طرح‌ها گفت: با افتتاح این طرح‌ها گام‌های مهمی در جهت توسعه و رشد اقتصادی و همچنین رفع مشکل ضعف ولتاژ منطقه برداشته‌شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار