عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه بیشتر دولت به توسعه مناطق محروم، گفت: اعتبار تکمیل جاده گلوگاه - دامغان در سفر دولت به مازندران تامین شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 27 September 2015
 به گزارش تابناک مازندران  از ساری به نقل از کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رئیس جمهوری به مازندران، احمدعلی مقیمی اظهار داشت: طرح‌های پیشنهادی در حوزه شرق مازندران برای هر شهرستان به صورت جداگانه تنظیم و توسط نماینده مجلس، امام جمعه هر شهرستان و فرمانداران شهرستان مشخص شد.
وی در مورد در خواست‌های ارائه شده برای شهرستان بهشهر گفت: 4 طرح برای شهرستان بهشهر مطرح کردیم که مهم‌ترین آن مبدل شدن منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاری – صنعتی است.
مقیمی رفع مشکل فاضلاب مسکن مهر را دومین مطالبه این شهرستان از دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: در مسکن مهر 1800 خانواده باید اسکان پیدا کند که پیش از آن باید مشکل فاضلاب آن رفع شود.
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس، تسریع در به پایان رسیدن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را سومین درخواست در سفر  دولت عنوان کرد و گفت: مطالعه بر روی طرح فاضلاب شهری انجام شده که برای اجرا ارائه می‌شود.
وی با اشاره به آب‌گیری سد گلورد و قطع شدن ارتباط 54 روستا با مرکز شهر، تصریح کرد: پلی که بر روی سد گلورد احداث شود راه دسترسی 54 روستا به مرکز شهر خواهد بود.
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس با اشاره به پیشرفت 90 درصدی سد گلورد گفت: درخواست تامین اعتبار برای اتمام سد گلورد و ساماندهی ورودی و خروجی کنارگذر شهرستان از مهم‌ترین مطالبات مردم نکا از دولت است.
وی درباره دیگر مطالبات در شهر نکا گفت: اتمام زیرگذر گل‌خیل و تاسیس پل روی خیابان سی‌متری در داخل شهرستان نکا جهت رفع مشکل ترافیک نیز در طرح‌های پیش‌بینی شده قرار دارند.
نماینده شرق استان، اجرا شدن چهار پروژه مجتمع آب‌رسانی شامل 48 روستا را آخرین مطالبه مردم نکا از دولت تدبیر و امید دانست.
نماینده مردم گلوگاه، نکا و بهشهر در مجلس، پروژه جاده گلوگاه به دامغان و  پروژه انتقال آب کشاورزی از سد گلورد به گلوگاه را جزو مطالبات مردم گلوگاه از سفر دولت دانست.
مقیمی با اشاره به درآمد پایین شهرداری‌هایی که کمتر از 50 هزار نفر جمعیت دارند گفت: تامین آسفالت خیابان‌های شهری و اتمام استخر سرپوشیده نیمه ساخته آموزش و پرورش و احیای کارگاه کنارگذر شهرستان گلوگاه از دیگر طرح‌ها و مطالبات درخواست شده از دولت در آستانه سفر به مازندران اس
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار