دیدگاه فرتاش، دبیر کل مازندرانی کمیته تخصصی التیمیت ساحلی کشور
کد خبر: ۱۱۷۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ 28 June 2024

به گزارش تابناک مازندران ، همانطور که فرتاش، دبیر کل کمیته مازندرانی تخصصی التیمیت ساحلی کشور، اشاره داشت، پخش زنده مسابقات فریزبی نقطه عطفی در معرفی این ورزش مهیج به عموم مردم بود. این ابتکار عمل خلاقانه، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و به آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه با فریزبی کمک شایانی کرد.

تقدیر از همکاری‌های صمیمانه:

فرتاش ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه میزبان مسابقات، کمیته تخصصی التیمیت ساحلی و انجمن فریزبی کشور، اذعان داشت که تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در کنار پخش زنده مسابقات، نقشی اساسی در ارتقای سطح آگاهی و اشتیاق عمومی نسبت به فریزبی ایفا کرد. 

 

 

نقش ارزشمند پخش زنده مسابقات در معرفی فریزبی  

امید به آینده‌ای روشن:

وی ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد برگزاری مسابقات بیشتر فریزبی با پخش زنده از طریق شبکه‌های تاثیرگذارتر باشیم. وی تاکید کرد که این امر بدون شک به گسترش هرچه بیشتر این ورزش در میان آحاد جامعه و کشف استعدادهای درخشان در این زمینه کمک خواهد کرد.

پیشنهاداتی برای معرفی بیشتر فریزبی:

علاوه بر پخش زنده، فرتاش پیشنهاد کرد که از سایر روش‌های رسانه‌ای مانند گزارش‌های خبری، مصاحبه با ورزشکاران و مربیان، و تولید برنامه‌های آموزشی و سرگرمی برای معرفی فریزبی به جامعه بهره برد. وی معتقد است با استفاده از این ابزارها می‌توان تصویری جذاب و پویا از این ورزش ارائه نمود و افراد بیشتری را به شرکت در آن ترغیب کرد.

سخن پایانی:

فرتاش در پایان سخنان خود، با تاکید بر تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی هدفمند در راستای توسعه فریزبی، ابراز اطمینان کرد که این ورزش محبوب جایگاه شایسته خود را در میان ورزش‌های کشورمان پیدا خواهد کرد.

با اتکا به تعهد و پشتکار جامعه فریزبی، بدون شک شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این ورزش در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار