شهردار بابل با اشاره به اینکه تولید زباله مازندران از شرق تا غرب روزانه سه تن است، گفت: برای رفع معضل زباله مازندران بودجه موجود شهرداری‌ها پاسخگو نیست و باید دولت اعتبارات ملی برای این امر در نظر بگیرد.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان بابل، فرهاد عسکری صبح امروز در جلسه هماهنگی کلنگ‌زنی تصفیه شیرابه سایت دفن زباله انجیل‌سی بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل اظهار کرد: امیدواریم مهم‌ترین دست‌آورد سفر دولت تدبیر و امید رفع مشکل زباله باشد.
وی با اشاره به اینکه تولید زباله مازندران از شرق تا غرب روزانه سه تن است، افزود: برای رفع معضل زباله نیاز به برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت است، در برنامه بلندمدت با توجه به ظرفیت شمال کشور برای مواهب طبیعی، زباله محیط زیست منطقه را دچار مشکل کرده و حل آن با توجه به بودجه موجود در توان شهرها نیست و باید دولت اعتبارات ملی برای این امر در نظر بگیرد.
شهردار بابل با اشاره به برنامه کوتاه‌مدت رفع مشکل زباله تصریح کرد: میزان تولید زباله شهرستان بابل 350 تن است که 250 تن زباله در انجیل‌سی دفن می‌شود.
عسکری خاطرنشان کرد: سایت انجیل‌سی که 17 سال قبل راه‌اندازی شد، امروز با مشکل شیرابه حاصل از زباله مواجه است که طی قراردادی که با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال منعقد شد و در صدد رفع این مشکل هستیم.
شهردار بابل گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد حل مشکل 30 ساله زباله با عنایت دولت تدبیر و امید که با پیگیری مجدانه و دلسوزانه استاندار مازندران نیز همراه است، باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار