دبیر حزب توسعه و اعتدال استان مازندران گفت: با حضور مرتضی بانک رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه، اولین همایش بزرگ این حزب در استان مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 08 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، مهدی قاسمی اظهار کرد: همایش بزرگ حزب اعتدال و توسعه مازندران در جهت تبیین نقش اعتدال در توسعه مازندران و پیشبرد گفتمان تدبیر و امید با حضور مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری و رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه کشور در شهر ساری برگزار می‌شود.
وی افزود: سال دولت و ملت – همدلی و همزبانی این حزب قصد دارد در جهت تحقق شعار سال حرکت کند و برای اینکه کار های حزبی در مسیر درست حرکت کند و بتواند به اهداف خود برسد، حزب باید ساختار درست و منظمی داشته باشد.
دبیر حزب توسعه و اعتدال مازندران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بر آمده از تفکر اعتدال بود که مردم از آن استقبال کردند و در خرداد سال 92 حماسه آفریدند.
وی با تاکید بر تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در رسیدن به اهداف یادآور شد: باید بتوانیم باهمگرایی همه نیروهای معتقد به گفتمان دولت در یاری رساندن به آن تلاش کنیم.
قاسمی اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یک یار همراهان دولت می‌تواند نقش کلیدی همانگونه که تاکنون داشته است در فرایند برنامه‌ریزی و اداره امور در راستای اهداف تعریف شده داشته باشد که در این میان باید بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها برای کادرسازی و بهره‌گیری از آنها استفاده کنیم.
وی افزود: در حال ساماندهی فعالیت تشکیلاتی خود هستیم و برای انتخابات نیز برنامه‌های مختلفی داریم.
این فعال سیاسی یادآور شد: نخستین همایش حزب توسعه و اعتدال استان مازندران 9 صبح روز چهارشنبه 20 آبان‌ماه در سالن همایش اداره تامین اجتماعی مرکز استان جنب فرمانداری ساری برگزار می‌شود.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار