مدیر کمیته امداد چالوس
مدیر کمیته امداد چالوس از پرداخت 13 میلیارد ریال مستمری به مددجویان این نهاد در مدت 9 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 17 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی‌اصغر ابراهیمی از اعطای جهیزیه و هدیه داماد مددجویان این نهاد به تعداد 83 نفر خبر داد و گفت: در مجموع مبلغ یک‌میلیارد و 650 میلیون ریال برای جهیزیه و هدیه داماد در شهرستان چالوس پرداخت شده است.

وی با اشاره به اعطای وام کارگشایی برای 328 نفر از مددجویان به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال در مدت 9 ماه گذشته اظهار کرد: در این مدت برای هشت نفر از فرزندان مددجویان کمیته امداد امام خمینی چالوس کارت معافیت از خدمت سربازی صادر شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی چالوس با بیان اینکه برای 74 نفر از مددجویان معافیت از پرداخت حق انشعاب در مدت 9 ماه امسال در نظر گرفتیم، افزود: این نهاد مبلغ 203 میلیون و 600 هزار ریال مبلغ اجاره‌بها برای 66 خانوار مددجو پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: مبلغ 25 میلیارد ریال اعتبار از منابع دولتی توسط بانک‌ها برای ایجاد مشاغل خودکفایی در قالب 200 پرونده معرفی شد که تعداد 104 نفر از معرفی شدگان موفق به دریافت وام مذکور شدند.

ابراهیمی از پرداخت 755 میلیون و 894 هزار ریال هزینه برای تعداد یک‌هزار و 227 نفر برای مصارف بهداشتی و درمانی مددجویان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: برای تعداد 405 نفر نیز حق بیمه اجتماعی به ارزش 2 میلیارد و 632 میلیون ریال پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه برای 50 نفر از کودکان زیر 6 سال مددجوی این نهاد نیز مبلغ 240 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است، اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده برای طرح اکرام و زکات نقدی و غیرنقدی نیز در مدت 9 ماه امسال به‌ترتیب 2 میلیارد ریال و مبلغ یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

این مسئول با بیان اینکه 2 هزار و 420 خانوار با جمعیتی 4 هزار و 968 نفر زیر حمایت کمیته امداد امام خمینی چالوس قرار دارند، تصریح کرد: 180 نفر از خدمات آموزشی این نهاد مانند آموزش بلند مدت و حرفه آموزشی و پایدارسازی و توسعه بهره‌مند شدند.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر از توزیع 370 بسته غذایی به مناسبت سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای مناطق محروم شهرستان خبر داد و بیان کرد: افتتاح یک پروژه مسکن مددجویی و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و حمایتی در دهه فجر امسال در چالوس برگزار می‌شود.

ابراهیمی در پایان گفت: در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی مجتمع چهار واحدی مددجویان مرزن‌آباد را در دستور کار داریم که زمین آن به مساحت 385 متر مربع از قبل توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر مرزن‌آباد اهدا شد و  با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و هم‌افزایی خیران ساخته می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار