نماینده مردم آمل در مجلس
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: آملی‌ها در حماسه ششم بهمن سال 1360 وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.
کد خبر: ۱۷۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 26 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مراسم گرامیداشت شهدای ششم بهمن سال 1360 آمل با حضور مردم و مسئولان در مدرسه عصمتیه برگزار شد.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب شهرستان آمل از سوی کمونیست‌ها در سال 1360 و حمله به این شهرستان یک اتفاق و انتخاب تصادفی نبود زیرا آنها با اهداف گسترده‌ای شهرستان آمل را برگزیدند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: بین گروه کمونیستی که در جنگل‌های شمال بودند افراد وصل به خانواده منحوس پهلوی حضور داشتند که با نیروهای آموزش‌دیده وارد منطقه شدند.

یوسفیان‎ملا با تأکید بر اینکه کمونیست‌ها فکر می‌کردند نیروهای آموزش‌دیده آمل در جبهه‌های جنگ ایران و عراق به‌سر می‌برند، خاطرنشان کرد: آنها با سلاح‌های مدرن روز وارد شهر شدند و شهر آمل پر از مردان و زنان مبارزی بود که کمتر از 10 ساعت بساط‌شان را برچیدند.

وی با تأکید بر اینکه آملی‌ها در حماسه ششم بهمن سال 1360 وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند، بیان کرد: مردم آمل در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توانستند بار دیگر با حضور به موقع و ارزشمند خود برگ زرین دیگری از انقلاب را رقم بزنند تهدیدات و توطئه‌های دشمنان استکباری را نقش بر آب کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدردانی امام امت از مردم آمل، خاطرنشان کرد: امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود با بیان این نکته که «دیدید مردم آمل چه به روزتان آوردند» برای همیشه آمل را به‌عنوان نمادی از فداکاری و استقامت معرفی کردند.

یوسفیان‌ملا با تأکید بر نقش حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در تحکیم انقلاب اسلامی، گفت: در روزهای نخست پیروزی انقلاب استکبارگران می‌خواستند با راه انداختن قائله‌ها و جنگ‌های مختلف به براندازی نظام منجر شوند که هیچ وقت به فکر پلید خود نرسیدند.

وی در پایان گفت: دفاع مردم آمل خودجوش و مردمی بوده و با تقدیم بیش از 40 شهید و ساخت بالغ بر یک‌هزار سنگر به اجانب آموختند تا این مردم ولایتمدار، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار